کد خبر: ۷۲۲۹۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸
تعداد بازدید: ۲۵۰
مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور را اعلام کرد.
ترافیک سنگین در هرازبه گزارش خبرداغ،در حال حاضر ترافیک سنگین در محور هراز(از نارنجستان تا تونل شماره یک) و ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج-قزوین(از پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و باند جنوبی آزادراه تهران-کرج(از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) گزارش شده است.

سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار می باشند.

براساس اعلام پلیس راهور، محورهایی که مسدود می باشند:

1-محور شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز بعلت عدم ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود می باشد.

2-محور اولنگ-شاهرود در استان های گلستان و سمنان.

3-محور استهبان-نی ریز در استان فارس.

4-محور فرعی رودبار-کهنوج-قلعه گنج در جنوب استان کرمان.

محورهایی که دارای محدودیت می باشند:

1-آزادراه قم به تهران تا 20 شهریور ماه محدوده عوارضی تا کیلومتر 12.5 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای سه شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

2- محور کرج-چالوس تا 20 شهریور ماه محدوده میدان امیر کبیر تا تونل کندوان-کیلومتر صفر تا 75  روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 17:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 12:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

3—آزادراه رشت-قزوین تا 20 شهریور ماه روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای چهار شنبه از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای روزهای پنجشنبه و جمعه و ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و رعایت جوانب احتیاط اجرا خواهد شد.

4--آزادراه قم به تهران تا 31 مرداد ماه محدوده کیلومتر صفر تا 30 حدفاصل عوارضی حرم تا پل فرودگاه امام خمینی(ره) روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , چهارشنبه هر هفته از ساعت 08:00 الی 18:00 و روزهای سه شنبه و پنج شنبه  از ساعت 08:00 الی 14:00 به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه, عملیات راهسازی همزمان با عبور ترافیک و تنها در یک خط عبور اجرا خواهد شد.

منبع: ایسنا
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: