کد خبر: ۷۲۲۷۷۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
تعداد بازدید: ۳۳۱
نتایج ششمین و هفتمین شب رقابتهای والیبال، هندبال و فوتسال جام رمضان مشخص شد
اعلام نتایج رقابتهای والیبال، هندبال و فوتسال جام رمضانبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در والیبال آقایان پنجشنبه 11 خرداد 3 دیدار در سالن خلیج فارس برگزار شد که این نتایج در رشته های والیبال، هندبال و فوتسال بدست آمد:

ماهان پرشین 2 بر یک از سد افق کیش گذشت، دانشگاه تهران 2 بر صفر جوانان کیش را پشت سر گذاشت و تیم گودمن با همین نتیجه آتش نشانی ب را شکست داد.

در هندبال نیز دو دیدار برگزار شد که طی آن فرودگاه و تیم شاورما به تساوی 16 رسیدند  و در بازی دوم تیم نوید 19 بر 16 جوانان را شکست داد.

در فوتسال نیز  7 دیدار برگزار شد.

رستوران سالود 2 بر یک جوانان استقلال را شکست داد، آتش نشانی (4 ) بر 2 شاندیز را پشت سر نهاد دانشگاه علمی کاربردی 3 بر 1 نیک پرواز را شکست داد.  سوپرگلف 4 بر 1 مقابل منتظران مهدی به پیروزی رسید.

ول سرویس 1 بر صفر شرکت ویرگول را شکست داد، عرفان اقتدار کیش 6 بر 1 تیم رعد را پشت سر نهاد دانشگاه آزاد در آخرین دیدار موفق شد با نتیجه 6 بر 1 استقلال نوین را شکست دهد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: