کد خبر: ۷۲۱۸۰۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
تعداد بازدید: ۲۱۲
پلیس استرالیا با گزارش مشاهده علامت «سنگ چین» مبنی بردرخواست کمک در یکی از دورافتاده‌ترین نقاط این کشور، با اعزام چند تیم تحقیقاتی، جست و جوهای گسترده‌ای را دراین باره آغاز کرده است.
درخواست کمک عجیبی که استرالیا را به هم ریخت!به گزارش خبرداغ،پلیس استرالیا با گزارش مشاهده علامت «سنگ چین» مبنی بردرخواست کمک در یکی از دورافتاده‌ترین نقاط این کشور، با اعزام چند تیم تحقیقاتی، جست و جوهای گسترده‌ای را دراین باره آغاز کرده است. این علامت در نزدیکی شهر «بروم» و در حالی پیدا شد که خلبان یک بالگرد در حال عبور اتفاقی از آسمان منطقه، سنگ چین را دید و موضوع را به پلیس گزارش کرد.پلیس با این فرض که افراد گمشده‌ای، درخواست کمک‌ شان را با سنگ روی زمین ثبت کرده‌اند، جست و جوهای خود را تا شعاع چند کیلومتری این علامت آغاز کردند تا اینکه نشانه‌هایی ازیک اردوگاه در فاصله 500 کیلومتری از شهر «بروم» پیدا شد. یک مقام آگاه پلیس گفته، احتمال دارد این درخواست کمک مربوط به سال‌ها قبل بوده و فرد یا افرادی که آن را نوشته‌اند نجات یافته باشند.

 

این ابهام و سردرگمی سبب شد تا پلیس در فراخوانی عمومی از مردم بخواهد در صورت داشتن هر گونه اطلاعاتی دراین باره، مأموران را در جریان قرار دهند. تاکنون هیچ نشانه مطمئنی از حضور انسان در این محدوده مشاهده نشده است.

ایران

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: