کد خبر: ۷۲۱۲۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۱
تعداد بازدید: ۳۱۱
سخنگوی سازمان آتش نشانی از انفجار در یک ساختمان مسکونی 3 طبقه واقع در محدوده سعادت آباد خبرداد.
انفجار بامدادی در سعادت آباد تهرانبه گزارش خبرداغ به نقل از میزان، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: ساعت یک و ۵۹ دقیقه بامداد امروز انفجار در یک ساختمان مسکونی واقع در محله سعادت آباد، سرو غربی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله نیروهای ۲ ایستگاه سازمان در محل حاضر و امدادرسانی‌های خود را آغاز کردند.

مشاور عالی سازمان سنجش کشور با اشاره به وقوع انفجار در یک ساختمان ۳ طبقه اظهارکرد: انفجار در یک ساختمان ۳ طبقه مسکونی تک واحدی رخ داده بود.

ملکی در خصوص علت این انفجار خاطرنشان کرد: در پارکینگ این ساختمان مسکونی، ۳ خودرو قرار داشته که یکی از آن‌ها دارای سوخت ال. پی. جی بوده و این خودرو نشت گاز داشته است.
وی در رابطه با اقدامات صورت گرفته از سوی ساکنین این ساختمان اظهارکرد: ساکنین ساختمان خودرویی که دچار نشت گاز بوده را از پارکینگ خارج کرده، اما پس از آن اقدام به روشن کردن موتور خانه می‌کنند و همین موضوع نیز سبب انفجار شدید می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی از مصدومیت ۲ مرد در این حادثه خبرداد و تصریح کرد: در این حادثه ۲ مرد ساکن این ساختمان که در پارکینگ حضور داشتند دچار مصدومیت شده و علاوه بر آن، ۲ خودرو موجود در پارکینگ نیز دچار آسیب دیدگی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: