کد خبر: ۷۲۰۶۰۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹
تعداد بازدید: ۳۷۰

به نام خداوند بخشاينده و مهربان


29 ارديبهشت 96 درياي عزم و اراده بیکران ملت آگاه و غيور ایران به خروش آمد و حماسه افتخار آميز ديگري در كارنامه مردمان عزتمند اين سرزمين سر افراز رقم خورد.

درود بر ملت بصير، فهيم و هوشيار ايران اسلامي که با حضور پر شور و شعور در عرصه انتخابات به زيباترين شكل ممكن به دنيا نشان دادند كه اين كشور با تكيه بر عزم راسخ و اراده آهنين ملت و پيروي از منويات رهبر معظم انقلاب در مسير توسعه و پيشرفت و حفظ آزادي و استقلال خود به عنوان بزرگ ترين آرمان معنوي انقلاب اسلامي، پايدار و مطمئن گام بر مي دارد.

 درود بر مردم متعهد جزيره كيش كه همراه با گردشگران در قلب تپنده خلیج فارس با خلق "حماسه حضور و همدلي"  بار ديگر با آرمان‌های والای معمار كبير انقلاب اسلامی و شهيدان كشور تجديد ميثاق كردند و با مشاركت 80 در صدي خود در اين انتخابات جلوه ای بی نظیر از عظمت اتحاد و همدلی را در عرصه جهاني به نمایش گذاشتند.

خداوند منان را بر اين همه شكوه و بلند همتي ملت نستوه و بيدار ايران اسلامي و عزم و اراده غرور آفرين ساكنان و گردشگران جزيره كيش در خلق حماسه همدلي و انسجام ملي سپاس گفته و از حضور پر شور مردم خونگرم، متحد و متعهد جزيره كيش در پای صندوق های اخذ رای، صميمانه تقدير و تشكر مي نمايم.

 همچنين از زحمات تمامي عوامل دست اندركار و مجريان  برگزاري انتخابات در جزيره كيش  و نيروهاي نظامي و انتظامي، اعضاي ستادهاي انتخاباتي كانديداهاي محترم، رسانه ملي و ساير رسانه ها، خبرگزاري ها و نشريات، تشکر كرده و اميدوارم كه همواره در تمامي عرصه هاي سياسي و اجتماعي با حفظ چنين فضاي همدلانه و غرور آفريني براي اعتلاي ميهن اسلامي  بكوشيم.

از خداوند منان اقتدار، عزت، پایندگی و سر بلندي روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلامتي و سعادت  ساكنان غيور و هميشه در صحنه و گردشگران گرانقدر جزيره كيش را مسالت دارم.

علي اصغر مونسان

مدير عامل و رييس هيات مديره سازمان منطقه آزاد كيش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: