کد خبر: ۷۱۸۸۱۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
تعداد بازدید: ۳۷۹
حادثه رانندگی در محور خدابنده – زرین‌رود سه کشته و چهار مجروح بر جای گذاشت.
حادثه تلخ رانندگی در محور خدابنده- زرین رود/ 3 کشته و 4 مجروحبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین؛ جواد مرادی، مسؤول روابط عمومی مرکز مدیریت فوریت‌های پزشکی استان زنجان در این باره به خبرآنلاین گفت: در این حادثه یک دستگاه خودروی نیسان با یک دستگاه خودرو ریو با هم برخورد کرد.

وی با بیان اینکه این حادثه کیلومتر 15 جاده خدابنده - زرین‌رود رخ داده است، خاطر نشان کرد: در این حادثه دو نفر در محل جان خود را از دست دادند.

مرادی با اشاره به اینکه در این حادثه پنج نفر مصدوم شده اند، اظهار کرد: از چهار کد مرکز خدابنده - کرسف - سجاس - هلال‌ احمر آمبولانس به محل حادثه اعزام شده است.  یکی از مصدومان به علت شدت آسیب‌ها در بیمارستان امیر‌المومنین(ع) فوت شد و چهار مصدوم دیگر توسط اورژانس هوایی به بیمارستان موسوی زنجان انتقال یافتند.

 وی از عموم هم استانی ها خواست، قوانین مربوط به راهنمایی و رانندگی را در طول جاده ها جدی بگیرند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: