کد خبر: ۷۱۸۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۸
تعداد بازدید: ۳۷۹
دادستان عمومی و انقلاب کرمان از وقوع یک فقره آدم‌ربایی در شهر کرمان خبر داد و گفت: گروگان‌گیران از اتباع غیر مجاز افغانی بوده‌اند.
دستگیری عاملین گروگانگیری در شهر کرمانبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، «دادخدا سالاری» در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: متهم «ذ.ح» با سوار کردن یکی از کارگران افاغنه میدان کوثر شهر کرمان به بهانه انجام یکسری کار ساختمانی وی را به یکی از شهرک‌های حاشیه شهر کرمان می‌برد.

وی افزود: گروگانگیر سپس با آب حاوی مواد بیهوش‌کننده اقدام به بیهوشی این فرد می‌کند و پس از دو روز گروگانگیری، خانواده وی مبلغ سیصد میلیون ریال به حساب گروگانگیران واریز می‌کند و سپس آزاد می‌شود.

این مقام قضایی یادآور شد: پس از دریافت این گزارش، رسیدگی به این موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت و طی یکسری اقدامات اطلاعاتی از سوی پلیس اطلاعات و امنیت کرمان دو نفر از گروگانگیران در حاشیه شهر کرمان دستگیر و پرونده در حال رسیدگی و تحقیقات تکمیلی در حال انجام است و متهمین هم‌اکنون در  بازداشت به سر می‌برند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: