کد خبر: ۷۱۷۶۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷
تعداد بازدید: ۱۷۸
در طول سال 95 در مجموع تعداد دو هزار و 430 پایان کار، مجوز و گواهی و تمدید پایان کار در معاونت معماری و شهر سازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش صادر شده است.
صدور بیش از دو هزار و400 مجوز ساخت، پایان کار و تمدید پایان کار در سال 95به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در طول سال 95 در مجموع تعداد دو هزار و 430 مجوز در حوزه پروانه ساخت، گواهی پایان کار و تمدید پایان کار در معاونت معماری و شهر سازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش صادر شده است.

بنابر این گزارش، تعداد 286 گواهی پایان کار برای انواع کاربری به مساحت 491 هزار و 350 متر مربع، تعداد 146مجوز ساخت برای 780 هزار و 232 متر مربع و تعداد یک هزار و 998 گواهی تمدید پایان کار برای 8 میلیون و 941 هزار و 842 متر مربع از این مدیریت صادر شده است که بیشتر این مجوزها به کاربری مسکونی اختصاص دارد.

این تعداد گواهی و پروانه ساختمانی،کاربری های مسکونی، تجاری، اداری، آموزشی، ورزشی، فرهنگی و سایر کاربری ها را به منظور فعالیت های صنعتی، گردشگری، هتلداری، رستوران، کارگاه و انبار را شامل می شود.

برگزاری منظم جلسات شورای شهرسازی و معماری به صورت ماهیانه، اصلاح ضوابط مربوط به کاربری های زیر زمین به منظور حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، پیاده سازی نرم افزار بومی مربوط به خدمات مهندسان ناظر و برنامه ریزی در جهت سهمیه ناظران، بررسی کلیه پیشنهادهای تغییر و اصلاح طرح های اجرایی توسط سرمایه گذاران، تهیه طرح های راهبردی و موضعی برای ساماندهی مشاغل مزاحم در سطح جزیره زیبای کیش  نیز از دیگر وظایف این حوزه می باشد.

شایان ذکر است، اقدامات معاونت معماری و شهرسازی شرکت عمران، آب و خدمات کیش، در راستای تسریع در روند ارائه خدمات مناسب و مطلوب به سرمایه گذاران و ساکنان جزیره زیبای کیش انجام می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: