کد خبر: ۷۱۷۲۲۲
تاریخ انتشار: ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵
تعداد بازدید: ۲۲۵
جانشین فرمانده انتظامی لرستان گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان ازنا دو کلاهبردار دستگیر و از آنان ۸۰۰۰ قطعه سکه تقلبی کشف شد .
کشف ۸۰۰۰ سکه تقلبی در شهرستان ازنابه گزارش خبرداغ،سرهنگ «علی احمدی‌تبار» در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اخبار رسیده مبنی بر این‌که دو کلاهبردار در یکی از محله‌های شهرستان ازنا قصد خرید و فروش سکه‌های تقلبی را دارند، بلافاصله ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با هماهنگی مقام قضائی به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور به موقع ماموران و انجام کارهای اطلاعاتی دو کلاهبردار دستگیر و از آنان ۸۰۰۰ قطعه سکه تقلبی و مبلغ 150 میلیون ریال وجه نقد کشف شد.

به گزارش ایسنا، احمدی‌تبار با اشاره به این‌که افراد متخلف به بزه انتسابی معترف شدند، افزود: دو کلاهبردار با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: