کد خبر: ۷۱۶۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۰
تعداد بازدید: ۷۲۹
مير محمد ابراهميم زاده نامزد جوان و اصلاح طلب شوراي شهر تهران: اولين نامزد انتخاباتي هستم كه هزينه و دارايي خودم را در اول و طول دوره خدمت به مردم  عزيزاعلام خواهم كردابراهیم زاده: گویا نیاز است شرح وظایف و معنای نظارت برای دوستان شورا باز تعریف شود/ دوستان تصور می کنند پس از کسب آراء، ابتدا تا انتهای دوران عضویت صرفاً ملزم به نظارت دیده ای و در پایان دوران و ایام کسب نظر شهروندان لساناً به بگم بگم و اختصار گویی بپردازند.

مير محمد ابراهيم زاده نامزد جوان و اصلاح طلب شوراي شهر تهران: سيستم مديريت شوراي شهر تهران در چهار سال گذشته بسيار ناكارآمد نشان داده است . بعد از گذشت چهار سال از عمر شوراي شهر تهران، حضرات اخیراً موفق شدن به شناسايي مشكلات پایتخت و اعلام نظر و ارائه راهکار جهت برون رفت از معضلات شده اند! .

این کاندید شورای اسلامی شهر تهران در ادامه افزود: جاي تأسف دارد كه کلان شهر تهران با مشكلات عدیده ای همچون ترافيك طاقت فرسا، آلودگي هوای کشنده، كمبود ناوگان حمل و نقل عمومي و بافت هاي فرسوده و نا امن و ساخت و ساز هاي غير اصولي و تراكم فروشي های بی حساب و کتاب و ضعف در بکارگیری مديران متخصص و صرفاً بر پایه روابط و نه ظوابط  رنج ميبرد و آقایان گران گویی در زمان کسب آراء قبول زحمت نموده ولی  بازهم صرفاً لب به سخن گشوده اند،  گویا نیاز است معنای نظارت برای دوستان بازتعریف شود. دوستان تصور می کنند ابتدا تا انتهای دوران عضویت صرفاً ملزم به نظارت دیده ای و در پایان دوران و ایام کسب نظر شهروندان لساناً به بگم بگم و اختصار گویی بپردازند. اين مديران متخصص! حتی در نمایان  و آزار دهنده ترین ناهنجاری ها همچون تكدي گري در گذرهای پایتخت كه نمادي از حركت بحران آفرین هست را مدیریت نمودهو کاهش دهند كه اين سوء مدیریت ها به هیچ وجه شایسته پایتخت مقتدرترین کشور مسلمان جهان نيست. تهران پايتخت ايران عزيز است با پتانسیل های کنونی و موجود هم با خود باوری و نگاه عالمانه و تخصصی به امور مدیریت شهری قابليت تبدیل به یکی از مدرن ترین شهرهای جهان را دارد. 

ابراهیم زاده در پایان اضافه نمود: شهروندان فهیم و همواره همراه تهرانی که با وجود تخصیص نامناسب امکانات، مزایا و حقوق شهروندی در نهایت نجابت و مهربانی همواره خود را با کاستی ها که  در بسیاری از مواقع غیر قابل توجیه و تحمل بود تطبیق داده اند شایسته بهره مندی از متعالی ترین خدمات رفاهي و امور اجتماعي در حوزه مدیریت شهری هستند. نبايد مردم تهران اسير ترافيك زجرآور باشند، افزايش و توسعه بهینه سيستم حمل و نقل  عمومي مي تواند ضمن کمک به اقتصاد خانوار از بار ترافيك تهران کاسته و استرس های روزمره خارج از محل زندگی خانوار را با کاهش خطرات حمل و نقل و تکریم ایشان به حداقل برساند. بحث ديگري كه ميتواند به  اين امر مهم كمك كند فرهنگ سازي در استفاده از وسايل  حمل و نقل عمومي هست به شرط آنكه  دسترسي  حمل و نقل عموي تسهیل گشته و بدون اتلاف زمان شهروندان باشد . سرمايه ملي را در ترافيك از دست مي دهيم كه منابع نفتي ما  سرمايه ملي ماست. بانوان پایتخت از حداقل امکانات فرهنگی، ورزشی، هنری و ... محرومند. بانوانی که مادران آینده سازان میهن ایران اسلامی خواهند بود و در صورت بهره از آرامش خیال و آموزش های لازم فرزندانی شریف، متخصص و متعصب به ایران اسلامی را در دامان خود پرورش خواهند داد. مسئله امنیت، آموزش و همراهی با بانوان پایتخت یکی از مهمترین اموری است که متأسفانه به هیچوقت به قدر اهمیت آن بدان پرداخته نشده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: