کد خبر: ۷۱۵۷۳۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۹
تعداد بازدید: ۴۰۰
29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یاد آور رشادت‌ها ي دلاور مردانی است که در ارتشی مردمی و مکتبی جان خويش در طبق اخلاص نهاده و با توکل به خداوند و الهام از مکتب عاشورا براي دفاع از كيان اين مرزو بوم جوانمردانه ايستادگي كردند. 

ارتش جمهوری اسلامی ایران كه با گذري افتخار آميز از حماسه دفاع مقدس و كسب تجارب ارزشمند در دفاع از تمامیت ارضی کشور كارنامه اي درخشان بر جاي گذاشت، امروزه به مدد همت و تعهد متخصصان و دانشمندان داخلی دستاوردهای عظیم و گرانبهايي را در عرصه توانمندی‌های نوین نظامی و دفاعی بدست آورده و نقش مهمي در صحنه دفاعی منطقه و فرا منطقه بر عهده دارد.

29فروردین ماه نه تنها در صفحات تقويم که در دل مردم قدرشناس ایران اسلامی به عنوان روز حماسه و ایثار ثبت شده است. در اين فرصت ارزشمند، ضمن تقدير از تلاش تمامی نیروهای مسلح نستوه و قهرمان كشور به ويژه دلیر مردان عرصه های پیکار با ظلم و ستم و نيروهاي متعهد و سخت كوش پدافند هوایی جزیره کیش كه مخلصانه در دفاع از اين خطه زر خيز ايران اسلامي مي كوشند سلامت و موفقیت آرزو دارم.

در پايان با تبريك اين روز با شكوه به خانواده‌ گرانقدر شهدا و جانبازان عزیز ارتشی و تمام نیروهای زمینی، دریایی و هوایی ارتش، توفیق روز افزون اين بزرگواران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله اعظم (عج) از خداوند منان خواستارم.

علي اصغر مونسان

 رييس هيات مديره و مدير عامل سازمان منطقه آزاد كيش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: