کد خبر: ۷۱۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
تعداد بازدید: ۲۵۴
دادستان شیراز:
دادستان عمومی و انقلاب شیراز گفت:با تعامل و همکاری همه نیروها و مجموعه های ذی ربط و تشکیل جلسات ستاد پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی درشیراز و در سطح استان فارس،امیدوار به برگزاری انتخاباتی پرشور و در کمال آرامش هستیم.
تبلیغات انتخاباتی پیش از موعد رصد و با آن برخورد می‌شودبه گزرش خبرداغ به نقل از  ایلنا، علی صالحی دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس افزود: به موجب قانون و بر اساس دستور دادستان کل کشور تمامی فعالیت های انتخاباتی زودهنگام و احتمالی در این زمینه چه در فضای حقیقی و چه در فضای مجازی رصد و در صورت مشاهده با آن برخورد خواهد شد.

وی با اعلام اینکه تاکنون مشکل خاصی در این زمینه نبوده است تاکید کرد:توصیه ما به همه کاندیداهای محترم و هوادران و طرفداران آنها این است که پیش از آغاز فعالیت های تبلیغات انتخاباتی از انجام تبلیعات در فضای مجازی و حقیقی پرهیز کنند.

دادستان شیراز همچنین با اشاره به فعالیت و همکاری مناسب همه مسئولان و دستگاه های اجرایی،انتظامی، امنیتی و قضایی  در اسفندماه سال گذشته و ایام نوروز گفت:بحمدلله با همکاری و تعامل مناسب ایجاد شده خدمت رسانی مناسبی به مسافران نوروزی انجام شد و با نظارت های انجام شده و فعالیت های صورت گرفته مشکل خاصی در کلان شهر شیراز پیش نیامد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: