کد خبر: ۷۱۳۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
تعداد بازدید: ۶۰۳
رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجاگفت: از ابتدای هفته، ٨ تصادف مهم در جاده‌های کشور رخ داده که متأسفانه یکی از آنها منجر به کشته شدن ٧ نفرشده است.
٧ نفر کشته نتیجه بی‌احتیاطی راننده زانتیا/تصادفی زنجیره‌ای در کیلومتر ٩٠ جاده زنجان-قزوینسرهنگ نادر رحمانی درباره این تصادف که ساعت ١:٣٠ بامداد دوشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، گفت: تجاوز به چپ راننده سواری زانتیا در کیلومتر ٦٠محور خاش باعث تصادف این وسیله با یک دستگاه پژو ٤٠٥ و کشته شدن ٧ نفر و مجروم شدن یک نفر دیگر شد.

به گزارش  خبرداغ به نقل از مهر، رحمانی همچنین درباره تصادفی که ساعت ١٤ شنبه در استان سمنان اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف بین سواری ماکسیما و تریلی در کیلومتر ٢٩ محور طرود روی داده که متاسفانه ٣ نفر کشته به جای گذاشته است و علت این حادثه تخطی راننده ماکسیما از سرعت مطمئنه بوده است.

اصفهان: تصادف منجر به حریق

تصادف پژو ٤٠٥ ساعت ١:٣٠ بامداد سه شنبه در کیلومتر ٢٠ جاده شاهین‌شهر - کاشان باعث مجروح شدن یک نفر شد. علت این تصادف نیز توجه نداشتن راننده پژو ٤٠٥ به جلو بوده و خودرو پس از حادثه دچار حریق شده است.

خراسان جنوبی: تصادف تندر٩٠ و وانت پیکان

ساعت ١٦ دوشنبه، تصادفی در کیلومتر ٢٩ بیرجند اتفاق افتاد که یک نفر کشته به جای گذاشت. این تصادف بین یک دستگاه تندر٩٠ و وانت پیکان اتفاق افتاده و علت آن تجاوز به چپ راننده تندر٩٠ بوده است.

کهگیلویه و بویراحمد:واژگونی پژو

ساعت ١٧:٣٠ یکشنبه، راننده یک دستگاه پژو٤٠٥ به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه دچار واژگونی و باعث مجروح شدن ٥نفر از سرنشینان شد. این حادثه در کیلومتر ٤٠محور دیل آرو رخ داده است.

زنجان: تصادف زنجیره‌ای

این بار تصادفی زنجیره‌ای در کیلومتر ٩٠ محور زنجان - قزوین بین پژو پارس و ٢ دستگاه پراید اتفاق افتاد که باعث مجروح شدن ٥ نفر شد. تصادف ساعت ٢٢:٣٠ یکشنبه روی داده است.

اصفهان:واژگونی مینی بوس

ساعت ٨ صبح دوشنبه یک دستگاه مینی‌بوس هیوندا به دلیل ناتوانی در کنترل وسیله در جاده لغزنده واژگون شد که خوشبختانه خسارت جانی نداشته است. این تصادف در کیلومتر٢٠ محور خمینی‌شهر-اصفهان اتفاق افتاده است. این مینی بوس از مبدا خمینی‌شهر به مقصد پالایشگاه اصفهان و دارای تعداد ٩نفر سرنشین در حرکت بوده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: