کد خبر: ۷۱۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
تعداد بازدید: ۳۲۶
رئیس پلیس راه هرمزگان گفت: در اثر تصاف یک دستگاه خودرو پراید با پژو، چهار نفر جان خود را از دست دادند.
تصادف مرگبار پراید با پژو درقشم؛ چهار نفر جان باختندرئیس پلیس راه هرمزگان گفت: در اثر تصاف یک دستگاه خودرو پراید با پژو، چهار نفر جان خود را از دست دادند.ا-

به گزارش خبرداغ به نقل از ایرنا، سرهنگ علی اسفندانی عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تصادف مرگبار ساعت 14 و 30 دقیقه امروز در محور روستای باسعیدو در جزیره قشم اتفاق افتاده است.
 
وی افزود: در این سانحه دلخراش، راننده پراید که یک خانم 30 ساله بوده در دم فوت کرده و سه نفر از سرنشینان آن شامل یک دختر شش ساله و دو پسر 12 و 15 ساله به بیمارستان منتقل شدند که آنها نیز با وجود تلاش پزشکان فوت کردند.
 
سرهنگ اسفندانی بیان داشت: در این حادثه راننده پژو نیز مصدوم شده که جهت مداوا به بیمارستان بندرعباس منتقل شده است.
 
وی یادآور شد: دلیل این سانحه رانندگی انحراف به چپ یکی از خودروها بوده، اما هنور معلوم نیست که کدام خودرو منحرف شده و برای تشخیص یک تیم کارشناسی به محل حادثه اعزام شده اما هنوز نتیجه اعلام نشده است.
 
رئیس پلیس راه هرمزگان از رانندگان خواست با رعایت قانون و بویژه پرهیز از سبقت و سرعت غیرمجاز،با سلامت و در آرامش سفر کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: