کد خبر: ۷۱۱۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۲
تعداد بازدید: ۴۳۲
       بسم الله النور

فرارسیدن سالروز ولادت باسعادت اسوه شگفت طهارت، تقوي و معنويت «حضرت فاطمه زهرا سلام الله عليها» بر تمامی مادران و زنان سرافراز ایران اسلامی به ویژه ساکنان و گردشگران جزیره زیبای کیش مبارک باد.

بزرگ بانويي كه نامش برگرفته از «فاطر السموات» بوده و سرمنشأ رحمت و عنایت است .اوکه در جایگاه دختر رسول گرامی اسلام گوهر گنجينه حيا و نماد عصمت و پاکی است و به عنوان همسر ولی خداوند ، برترین همسر و تداوم بخش سلاله پاک محمدی , واسطه‌ فیض امامت و جلوه‌ای از جمال خداوند در عالم هستی است.

مرور هر لحظه از عمر پربرکت حضرت فاطمه (س) یادآور جایگاه رفیع و مرتبت والای زن و مادر در فرهنگ اسلامي است .هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادرنیزفرصت ارزشمندي براي تكريـم و تجليـل مادران و زنان جامعه اسلامي و ترويج ارزش ها، فضائل و كرامات بانوي اول اسلام در فضاي اين سرزمين نوراني است. امید که همگام با نو شدن طبیعت و به برکت این میلاد فرخنده و شکوفایی بهار معنویت ، زوایای زندگی سراسر نورانیت حضرت زهرای مرضیه (س) را به دقت بنگریم و آموزه های آن را که تضمین کننده سعادت دنیوی و اخروی است به کار بندیم.

با تبريك مجدد ميلاد فرخنده دردانه آفرينش ، حضرت صدیقه طاهره (س) و فرزند برومندش، احياگر اسلام ناب محمدي و بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خميني (ره) از درگاه ايزد منان، صمیمانه برای تمامی مادران عزیز و بانوان شریف ایران اسلامی توفیق الگو گرفتن از حضرت فاطمه (س) و سعادت و سلامت مسئلت دارم .

                                                                  

                                                                                                                                                                                                                                                            علی اصغر مونسان

                                                                                                                                                                                                                                                 مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: