کد خبر: ۷۱۱۲۰۷
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵
تعداد بازدید: ۲۲۳
سخنگوی کمیسیون اصل نود از بررسی اتفاقات اخیر فرودگاه مشهد و تاخیر در پروازها در جلسه امروز این کمیسیون خبرداد.
بررسی اتفاقات اخیر فرودگاه مشهد و تاخیر در پروازها در کمیسیون اصل نودبه گزارش خبرداغ ، بهرام پارسایی در گفت‌وگو با ایلنا درباره جلسه عصر امروز کمیسیون اصل نود گفت: در جلسه امروز اعضا گزارش‌هایی از مشکلات استان‌ها و شهرهای مختلف ارائه کردند.

سخنگوی کمیسیون اصل نود موضوع دیگر بررسی شده در جلسه امروز این کمیسیون را بررسی علت تاخیر در پروازها اعلام کرد و گفت: اظهار کرد: در جلسه عصر امروز یکشنبه کمیسیون اصل نود آقایان شیران و امیرحسن خانی درباره اتفاقات اخیر در فرودگاه مشهد و تاخیر پرورازها گزارش داده و اقدامات غیرکارشناسانه در فرودگاه مشهد در هنگام بارش برف را موجب زمین‌گیر شدن پروازها اعلام کردند.

او از بررسی ویژه مشکلات فرودگاه‌ها و مسافران در کمیسیون اصل نود خبر داد و گفت: قرار است این کمیسیون وضعیت و مشکلات کلیه فرودگاه‌ها، مسافران ، مشکلات پروازهای چارتری، شناور بودن قیمت بلیط‌ و تاخیر در پروازها را مورد رسیدگی قرار دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: