کد خبر: ۷۱۰۹۸۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از آماده‌سازی جاده‌های استان برای سفرهای نوروزی خبر داد.
جاده‌های البرز نو می‌شوندبه گزارش خبرداغ ، «سیدیعقوب میرکتولی» در گفت‌وگو با  ایسنا، اظهار کرد: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال اقداماتی در راستای‌ آماده‌سازی جاده‌های استان برای تسهیل بیشتر در سفر مسافران در حال انجام است.

وی ادامه داد: این اقدامات از نیمه اول اسفندماه آغاز شده و با تلاش نیروهای این اداره‌کل تا پایان سال ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز افزود: پاکسازی جاده‌ها، اجرای خط‌کشی، رنگ‌آمیزی پل‌ها، آماده‌سازی راهدارخانه‌ها تنها بخشی از عملیات درحال اجرا در این حوزه است.

میرکتولی تصریح کرد: با توجه به این‌که محورهای مواصلاتی استان از جاده‌های پرتردد کشور محسوب می‌شوند نیروهای راهداری در طول ایام عید به‌صورت شبانه‌روزی در این مسیرها مستقر هستند تا در صورت بروز مشکل در کمترین زمان ممکن خدمات مناسب ارائه دهند.

این مسئول در بخش دیگری از صحبت‌های خود به فعالیت مرکز مدیریت راه‌های استان نیز اشاره کرد و گفت: این مرکز در طول ایام عید به‌صورت شبانه‌روزی فعال است تا مسافران را از وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی استان مطلع‌ کند.

میرکتولی با اشاره به شمار دوربین‌های نظارت تصویری مستقر در استان البرز یادآور شد: هم‌اکنون 22 دوربین نظارت تصویری، 17دوربین کنترل سرعت، 42 دستگاه ترددشمار و پنج دستگاه تابلوی پیام متغیر در استان فعال است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: