کد خبر: ۷۱۰۷۴۷
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۹
تعداد بازدید: ۳۱۶
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به فارس خبر داد
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به ترافیک نیمه سنگین در محور تهران به ساوه از خروجی نسیم‌شهر تا خروجی احمدآباد اشاره و بیان داشت: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
ترافیک نیمه سنگین در محور تهران به ساوه/ جو آرام و ترافیک روان در سایر جاده‌هابه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با فارس، درمورد‌ آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر بار ترافیک در غرب استان تهران، محور تهران به ساوه از خروجی نسیم‌شهر تا خروجی احمدآباد نیمه سنگین است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به محورهای مسدود ا شاره و تصریح کرد: شمشک به دیزین، پونل به خلخال، اولنگ به شاهرود، سروآباد به پاوه، شیراز به جهرم و استهبان به نیریز در استان فارس، گنجنامه به تویسرکان در همدان و همچنین محورهای رودبار- کهنوج- قلعه گنج در جنوب استان کرمان به دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

سرهنگ رحمانی خاطرنشان کرد: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار هستند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: