کد خبر: ۷۱۰۷۲۳
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳
تعداد بازدید: ۱۸۷
فرماندار تهران با تاکید بر اینکه دفاتر پلیس+10 برای صدور برگه سوء پیشینه در ایام ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به فعالیت خود ادامه می‌دهند، افزود: دفاتر پلیس+10 از سی‌ام اسفند تا هفتم فروردین ماه بازخواهند بود.
فعالیت دفاتر پلیس+10 در ایام ثبت نام کاندیداها
به گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرماندار تهران با تاکید بر اینکه دفاتر پلیس+10 برای صدور برگه سوء پیشینه در ایام ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا به فعالیت خود ادامه می‌دهند، افزود: دفاتر پلیس+10 از سی‌ام اسفند تا هفتم فروردین ماه بازخواهند بود.

عیسی فرهادی در پاسخ به این سوال که ثبت نام کاندیداهای شوراهای اسلامی شهر و روستا در ایام تعطیلات نوروز انجام خواهد شد، آیا در این ایام دفاتر پلیس+10 فعالیت خواهند داشت، گفت: برگه سوء پیشینه برای ثبت نام تمامی کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا الزامی است. بر همین اساس برای گرفتن این برگه دفاتر پلیس+10 در ایام ثبت نام فعال خواهند بود.

ثبت نام کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از سی‌ام اسفند تا هفتم فروردین ماه و در ایام تعطیلات نوروز انجام خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: