کد خبر: ۷۱۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
تعداد بازدید: ۱۱۳۵
خبر خوش وزیر برای فرهنگیان:
وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال ۹۶ پاداش بازنشسته‌های این وزارت‌خانه را پرداخت می‌کنیم.
پاداش بازنشستگان آموزش و پرورش پرداخت می‌شودبه گزارش خبرداغ،فخرالدین احمد دانش‌آشتیانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در پاسخ به این سوال که چرا در بودجه آموزش و پرورش برای سال ۹۶ ردیف اعتباری برای پایان خدمت بازنشستگان و رتبه‌بندی فرهنگیان در نظر گرفته نشده است، عنوان کرد: با توجه به مصوباتی که اخیرا در بودجه ۹۶ در مجلس تصویب شد، به نظر می‌رسد که قسمتی از این مسائل قابل حل است.

او افزود: در واقع اعتباری که در چند قسمت بودجه آمده کمکی به بودجه آموزش و پرورش است که بتوانیم در سال ۹۶ پاداش بازنشسته‌های این وزارت‌خانه را پرداخت کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: خبر خوش من برای فرهنگیان این است که برای سال آینده ردیف‌های خوبی در بودجه مورد تصویب قرار گرفته که می‌تواند با برنامه‌ریزی در خدمت ارتقای سطح کیفی مدارس و کمک به سرانه‌های مدارس و معیشت معلمان قرار بگیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بازنشسته فرهنگی 95
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
همکاران گرامی ملاحظه بفرمائید ٬ باز هم آمد روی زخممان نمک پاشید٬ آخه یکی نبود به این آقای وزیر بگه سال ۹۶ یعنی چه؟!؟!؟!؟ سال ۹۶ فروردین دارد ٬ اسفند هم دارد!!! چرا یک پاسخ درست و حسابی نمی دهید؟ خدا برایتان نسازد.
فرهنگی بازنشسته سال 95
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۷
0
0
بی کفایت ترین وزیر دور اموزش و پرورش تاریخ ایران این وزیر است که حتی صلاحیت اداره یه مدرسه رو هم نداره حالا اومده وزیر یه مجموعه بزرگی همچون اموزش و پرورش گردیده اینم از بی تدبیری این دولت بی تدبیر امید است برای قشر زحمتکش ان شالله تو انتخابات جواب این همه بی کفایتی رو خواهید دید بزارید ماها درعذاب باشیم در سال نو
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۱۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
همکار عزیز
باز دم دمای انتخابات شده هر روز خبرهای خوش برای فرهنگیان دارند
ما اگه بخواهیم خبر خوش نشنویم باید چکار کنیم
از این خبرهای خوش کمی هم به کارکنان ارگانهای دیگر بدهید
مردیم از بس خبر خوش شنیدیم
محمد
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
دروغگوهای عوضی
باز نشسته فرهنگی
United States
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
با سلام . اولا چرا از مراجعه کننده نظر خواهی میکنید در صورتیکه آن را فیلترکرده ؟ اگر قرار مردم نظرشون بدن و مدیریت تائید کنه پس اینم مثل 38 سال حکومت اسلامی هستش که هرچه مورد تائید هستش و به نفع خوشبه خورد مردم میده . این حکومت بجز دروغ و وعدده و وعید چیزی بخورد ما ندادند این وزیر هم مثل دیگر وزرا ، مگه اونا چه گلی بسرمون زدند که این بزنه .برای دزدی های خوشون پول هست ولی برای حقوق یه مشت فرهنگی باز نشسته ؛ حکومت فقیر میشه
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
ای عزیزان!دعا کنید!با اه وناله دعا کنید!پاداش بازنشستگا ن مامای دانشگاه ها هم پرداخت نشده !برای ما هم دعا کنید!
باز نشسته سال 95
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۸
0
0
خواهشمند هستم دروغ نگوید از بس وعده دروغ به فرهنگیان دادید حرف راستتان هم کسی باور نداردهمه تان پارچه یک کرباس هسیدد نمی دانم خودشان خبر ندارند که دروغ گناه نابخشودنی است
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: