کد خبر: ۷۰۸۹۹۷
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۸
تعداد بازدید: ۲۶۲
دقایقی پیش، انفجار لوله گاز در یکی از خیابان‌های شهر قزوین، یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت.
انفجار لوله گاز در قزوین/ یک نفر کشته شدبه گزارش خبرداغ ، رضا گروسی دقایقی قبل در گفت‌وگو با فارس با اشاره به انفجار لوله گاز در یکی از خیابان‌های استان قزوین اظهار داشت: انفجار لوله گاز دقایقی پیش در یکی از خیابان‌های شهر و نرسیده به لشکر 16 زرهی استان قزوین اتفاق افتاد که این حادثه خسارت جانی را به همراه داشته است. 

 وی به علت وقوع حادثه پرداخت و افزود: علت انفجار لوله گاز، نشر گاز یکی از لوله‌های اصلی شرکت گاز استان قزوین بوده که عملیات آن ترمیم و مرمت این خیابان دقایقی پیش آغاز شده است.  

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین عنوان کرد: این حادثه یک نفر مصدوم و یک نفر هم فوتی به همراه داشت که مصدوم به مرکز آموزشی درمانی شهید رجایی استان قزوین توسط نیروهای امدادی منتقل شده است. 

 گروسی عنوان کرد: حادثه به صورت جزئی بوده است و امیدواریم در سطح استان قزوین شاهد وقوع چنین حوادثی نباشیم.  گفتنی است در این حادثه، اکیپ‌هایی از نیروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و مدیریت بحران استانداری قزوین حضور داشته و فعالیت امدادی را انجام می‌دهند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: