کد خبر: ۷۰۶۸۲۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۶
تعداد بازدید: ۳۶۴
عبدالهاشم حسن‌نیا اظهار کرد: محور کندوان و فیروزکوه در حال حاضر باز است، اما محور هرزا به دلیل ریزش بهمن در حد فاصل تونل یک و دو و کولاک شدید مسدود است.
آخرین وضعیت راه‌های کشورمعاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اعلام این‌که محور هراز همچنان به دلیل کولاک شدید و ریزش بهمن مسدود است گفت: آزادراه قزوین -زنجان تا کیلومتر ۷۵ نیز به دلیل کولاک شدید مسدود است.

به گزارش خبرداغ به نقل از  تسنیم، عبدالهاشم حسن‌نیا اظهار کرد: محور کندوان و فیروزکوه در حال حاضر باز است، اما محور هرزا به دلیل ریزش بهمن در حد فاصل تونل یک و دو و کولاک شدید مسدود است.

وی با بیان این‌‌که همکاران راهدار در تلاش برای بازگشایی این محور هستند، تصریح کرد: همچنین سه راهی ملایر به سمت بروجرد نیز به دلیل کولاک شدید مسدود است.

وی ادامه داد: آزادراه قزوین-زنجان تا کیلومتر 75 به دلیل کولاک مسدود است و تردد از مسیر جاده قدیمی انجام می‌شود.

معاون سازمان راهداری با اشاره به این‌که محور کیاسر-سمنان نیز به دلیل کولاک مسدود است، گفت:‌ سایر محورهای موصلاتی کشور باز است و تردد در آنها انجام می‌شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: