کد خبر: ۷۰۶۱۷۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
تعداد بازدید: ۲۲۰
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه گاز گرفتگی در خیابان ۱۷ شهریور خبر داد و گفت: خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشت.
گازگرفتگی شدید ۸ نفر در خیابان 17 شهریور/ دودکش بخاری نقص داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از  مهر، سید جلال ملکی گفت: ساعت ۳:۲۲ بامداد حادثه گازگرفتگی به نیروهای سازمان آتش نشانی اطلاع داده شد و بلافاصله نیروهای ایستگاه ۹۹ س به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور نجاتگران آتش نشانی در محل حادثه مشخص شد این حادثه در خیابان ۱۷ شهریور، خیابان منصور اتفاق افتاده و آتش نشان ها عملیات خود را در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه قدیمی آغاز کردند.

ملکی در خصوص وضعیت ساکنان این منزل مسکونی گفت: یکی از ساکنان این منزل مسکونی پیش از رسیدن آتش نشان ها به محل موفق به باز کردن درب منزل مسکونی شده بود و پس از ورود نیروها مشخص شد تعدادی از شهروندان دچار گازگرفتگی شده اند.

وی ادامه داد: در این حادثه ۵ زن و ۳ مرد دچار گازگرفتگی شدید شده و با تلاش آتش نشان ها به نیروهای اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در رابطه با علت این گازگرفتگی گفت: آتش نشان ها پس از بررسی محل با دودکش بخاری مواجه شدند که دارای نقص بود و درکنار آن تمام درها و پنجره های این واحد مسکونی نیز بسته بود و به این خاطر مونوکسید کربن در فضا سبب گازگرفتگی شهروندان شد.

آتش نشان ها ساعت ۴:۱۲ پس از ایمن سازی محل حادثه به عملیات خود پایان دادند.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: