کد خبر: ۷۰۶۱۵۵
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
تعداد بازدید: ۲۹۸
رئیس اورژانس کشور با اشاره به حادثه ریزش دیوار جنوبی متروی در حال ساخت قم، گفت: ۶ کارگر مصدوم توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان منتقل شده و پیش‌بینی می‌شود ۳ نفر زیر آوار باشند.
انتقال ۶ مصدوم حادثه ریزش دیوار متروی قم به بیمارستان/ احتمالاً ۳ نفر زیر آوارندبه گزارش خبرداغ ، پیرحسین کولیوند در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با جزئیات حادثه ریزش دیوار جنوبی متروی در حال ساخت قم، اظهار داشت:‌ این حادثه ساعت 11:10 دقیقه پیش‌از ظهر امروز به وقوع پیوسته که نیروهای اورژانس بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، 2 دستگاه آمبولانس و یک اتوبوس آمبولانس به منطقه اعزام کردند. 

وی گفت: 6 کارگر که در این حادثه مصدوم شده بودند، به بیمارستان نکویی قم منتقل شدند و این افراد در واقع زیر آوار مدفون شده بودند. 

رئیس اورژانس کشور، خاطرنشان کرد: احتمال می‌رود 3 کارگر همچنان زیر آوار مدفون باشند که نیروهای امدادی، آتش‌نشانان و نیروهای اورژانس در حال انجام مجموعه اقدامات جهت نجات جان حادثه دیدگان هستند. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: