کد خبر: ۷۰۵۹۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۵
تعداد بازدید: ۱۵۷
مشاور رئیس دانشگاه تهران در توضیح حادثه آتش سوزی یکی از ساختمان‌های این دانشگاه گفت: این حادثه در ساختمان مرکز بهداشت و درمان دانشگاه تهران در خیابان 16 آذر اتفاق افتاد و خوشبختانه خسارت جانی به همراه نداشت.
توضیح دانشگاه تهران درباره آتش‌سوزی یکی از ساختمان‌های دانشگاهبه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا، دکتر خضری با اعلام این مطلب اظهار کرد: آتش‌سوزی در ساختمان مرکز بهداشت و درمان واقع در خیابان 16 آذر دانشگاه تهران که این ساختمان در حال بازسازی اتفاق افتاد. در واقع کارگران این ساختمان در حال جمع‌آوری ضایعات کارتونی و کاغذ بودند که این حادثه روی داد.

وی در ادامه تصریح کرد: علت آتش‌سوزی ساختمان بهداشت و درمان دانشگاه تهران اتصالی برق بود و در حال حاضر آتش مهار شده است.

مشاور رئیس دانشگاه تهران در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه هنگام بروز حادثه آتش‌سوزی هیچ فردی در ساختمان مرکز بهداشت و درمان حضور نداشت بنابراین حادثه آتش‌سوزی هیچ خسارت جانی به همراه نداشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: