کد خبر: ۷۰۵۵۸۹
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۹
تعداد بازدید: ۱۹۷
این روزها که فیفا مدام حکم می دهد و ایران در فوتبال با کشور های عربی مشکل میزبانی دارد در دیدار استقلال و السد باید مردم و مسئولان مراقب نارنجک های دستی باشند.
هشداری جدی قبل از دیدار استقلال و السد/ هم فیفا دنبال بهانه است و هم کشورهای عربی!به گزارش خبرداغ ، وسط بگیر و ببندهای فیفای خشمگین و مدیران ناکاربلد فوتبال ایران، دیدار بین المللی استقلال با السد قطر از راه رسیده و البته خبر جدیدی هم شنیده شد مبنی بر اینکه باشگاه استقلال به دلیل بازی پرسپولیس و تراکتورسازی ۱۰ هزار دلار باید جریمه بدهد چرا که زمین آزادی را هم باید دو روز قبل به نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا تحویل می داد و کیست که نداند استادیوم آزادی ورزشگاه اختصاصی استقلال نیست که اختیار آن را داشته باشد و آن را طبق معاهدات به نماینده کنفدراسیون تحویل بدهد اما نکته این مقال این نیست بلکه آنست که:

 

وسط خشم فیفا و کنفدراسیون آسیا که در حال محروم کردن و جریمه کردن است، دیدار استقلال با السد قطر مراقبت ویژه ای می خواهد. در این دیدار باید نگران پرتاب نارنجک ها باشیم که می تواند خیلی سریع نماینده کشور ما و حتی نمایندگان دیگرمان را از بازی های خانگی محروم کند.

 

در جنگ فوتبالی که بین ایران و عربستان و دیگر کشورهای عربی وجود دارد هم آنها بهانه جو هستند و هم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا. با توجه به اینکه در بسیاری از دیدارهایی که در این تاریخ ها برگزار می شود با نارنجک های صوتی همراه هستند و باز با توجه به این که این روزها فیفا هم روی خوش به فوتبال ایران نشان نمی دهد، مردم و رسانه ها و باشگاه ها و فدراسیون را باید توجه دهیم به این اتفاق که پیش از این هم با تذکرات جدی و محرومیت های واقعی فوتبال ایران را مواجه کرده است.

 

به نظر می رسد هم مردم و هم مسئولان اگر می خواهند همراه فوتبال در دنیا باشیم برخی سهل انگاری ها را پایان بدهند چون تک تک این سهل انگاری ها تبعاتی دارد که امروز می بینیم.

 

مهر

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: