کد خبر: ۷۰۵۴۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۱
رییس سازمان ثبت اسناد خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم به وضعیت مطلوب ارتقای خدمت به مردم برسیم، باید انگیزه‌های خدمت افزایش یابد برای همین نیازمند سیاست‌گذاری در بخش‌هایی که به رضایتمندی مردم آسیب وارد می‌کند، هستیم.
بسیج یک پایگاه نظامی نیست/نیازمند سیاست‌گذاری برای افزایش رضایتمندی مردم هستیمبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایلنا، احمد تویسرکانی عصر امروز در آیین آغاز فعالیت بسیج تخصصی کانون سردفتران افزود: رضایت‌مندی مردم باید در سطح عالی دیده شود و آن زمان می‌توانیم بگوییم که یک بسیجی و مسلمان واقعی هستیم.

معاون قوه‌قضاییه بیان کرد: انقلاب اسلامی پدیده کم‌نظیری در کشور است. مردم با خواست و انگیزه و حمایت و پشتیبانی از یک مرجع دینی توانستند نظام شاهنشاهی مورد حمایت همه مستکبران را با همه سازوکاری که برای ثبات و ماندگاری پیش‌بینی کرده بود، به فروپاشی بکشانند و انگیزه مردم بود که این نهضت را ایجاد کرد.

او افزود: هر چه حضور و انگیزه مردم پررنگ‌تر بود، موفق‌تر عمل کردیم. از ابتدای انقلاب دشمنان همه توطئه‌های خود را برای فروپاشی نظام امتحان کردند؛ از نزاع‌های طایفه‌ای گرفته تا جنگ تحمیلی، ترور شخصیت‌ها و توطئه‌های مختلف کم نگذاشتند که با رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری این انقلاب روز به روز توفنده‌تر و با استحکام بیشتر توانست اهداف انقلاب را تعقیب کند.

رییس سازمان ثبت اسناد خاطرنشان کرد: بسیج یک پایگاه نظامی نیست بلکه نهادی است برای همگرایی برای حفظ آرمان‌های انقلاب است. طبیعتا تشکیل بسیج‌های تخصصی در همه عرصه‌ها اگر حضور موثر، دقیق، منسجم و هوشمندانه باشد، می‌تواند کارساز هم باشد.

او ادامه داد: روحیه بسیجی در عرصه‌های مختلف به نحو جدی احساس می‌شود در حوزه برون‌رفت از آسیب‌های اجتماعی حضور بسیج را احساس می‌کنیم. نهاد بسیج همگرایی در جهت خدمت به مردم است.

تویسرکانی گفت: دفاتر اسناد رسمی یکی از نهادهایی است که با مردم بسیار سروکار دارد، اگر بخواهیم در جهت آرمان‌های نظام تلاش کنیم باید در جهت رضایتمندی مردم بیشتر تلاش کنیم و برای تشکیل بسیج در کانون، مهم ارتقای خدمت به مردم است.

او افزود: اگر بخواهیم به وضعیت مطلوب ارتقای خدمت به مردم برسیم، باید انگیزه‌های خدمت افزایش یابد  برای همین نیازمند سیاست‌گذاری در بخش‌هایی که به رضایتمندی مردم آسیب وارد می‌کند، هستیم.

تویسرکانی کاهش مراجعات غیرضرور مردم، کاهش هزینه‌های پنهان و پیدا در مردم و شفافیت در عملکرد را موجب تمایل مردم به سمت ثبت و دفاتر  اسناد رسمی عنوان کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: