کد خبر: ۷۰۵۳۴۲
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۴۴۸
سه روز آینده در غالب مناطق کشور جو نسبتا پایدار بوده و روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.
براساس تحلیل آخرین داده ها ونقشه های پیش یابی هواشناسی در سه روز آینده درغالب مناطق کشورجو نسبتا پایدار بوده و روند افزایش نسبی دما پیش بینی می شود که افزایش دما دراستان هاي ساحلی دریای خزر محسوس بوده و با وزش باد جنوبی همراه خواهد بود و رخداد پدیده بهمن در ارتفاعات البرز و زاگرس مرکزي دور از انتظار نیست.

به گزارش خبرداغ به نقل از باشگاه خبرنگاران، بعد از ظهرامروز به سبب عبور موج کم دامنه تراز میانی جو در برخی مناطق شمال غرب کشورافزایش ابر و بارش پراکنده پیش بینی می شود، این موج روز دوشنبه درارتفاعات البرزنیز سبب افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد خواهد شد.

روز دوشنبه با گذرموج کم دامنه دیگري از نوار جنوبی کشور، دربرخی مناطق سواحل خلیج فارس افزایش ابر و بارش پراکنده و وزش باد رخ خواهد داد، این وضعیت روزسه شنبه نیز درجنوب شرق کشور پیش بینی می شود، ضمن اینکه در روز سه شنبه در شمال شرق کشور نیز بارش پراکنده دوراز انتظار نمی باشد.

امروز خلیج فارس ودریاي عمان و روزهاي دوشنبه وسه شنبه خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج می باشد.

نقشه هواشناسی



بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: