کد خبر: ۷۰۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
تعداد بازدید: ۲۱۶
رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: بر اثر سقوط بهمن در محدوده روستای مبارک آباد شهرستان دماوند، 3 نفر جان خود را از دست دادند.
سقوط بهمن در محور دماوند سه قربانی گرفتبه گزارش خبرداغ، سرهنگ سیاوش محبی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: اوایل بامداد امروز چندین سقوط بهمن در محور ارتباطی دماوند - تهران(محدوده مبارک آباد) روی داد که بر اثر آن 4 دستگاه خودرو زیر حجم برف ناشی از سقوط بهمن ماندند. 
وی با اشاره به اینکه نیروهای امدادی به موقع عملیات امداد و نجات برای افراد گرفتار در بهمن را انجام دادند اظهار کرد: با تلاش نیروهای امدادی ، خودروهای مانده از زیربرف خارج شدند. 
سرهنگ محبی افزود: دراین حادثه 3 نفر جان خود را از دست دادند و یک نفر نیز زنده از زیر برف ناشی از سقوط بهمن خارج شد. 
درهمین ارتباط ، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران نیز روز جمعه از اسکان پنج هزار و 320 مسافر در راه مانده محور هراز و فیروزکوه از شب گذشته تاکنون خبر داد. 
حسین کتابدار در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اقدامات امدادی انجام شده از شب گذشته تاکنون در محور مسدود شده هراز و فیروزکوه به دلیل کولاک شدید و برف افزود: از شب گذشته تاکنون هلال احمر استان به بیش از 9 هزار و 800 مسافر در این محدوده امدادرسانی کرده و بیش از 5 هزار نفر از این تعداد نیز در مکان های تعیین شده اسکان داده شدند. 
وی اظهار کرد: با هماهنگی های انجام شده، مسافران در راه مانده محور هراز در مجتمع برف شرکت نفت و محور فیروزکوه نیز در مدارس و مساجد اسکان داده شدد. 
به گزارش ایرنا، با توجه به بارش شدید برف و کولاک از عصر دیروز(پنجشنبه) در دماوند و همچنین سقوط بهمن، جاده هراز در استان مازندران و فیروزکوه در محدوده رودهن - مبارک آباد تا امامزاده هاشم(ع) در استان تهران مسدود شد. 
براساس اعلام فرماندار شهرستان فیروزکوه، محور مسدود شده فیروزکوه به تهران حوالی ساعت 10 امروز با تلاش گسترده نیروهای امدادی بازگشایی شده است. 
برغم بازگشایی مسیر، خودروها برای تردد دراین محور باید به زنجیر چرخ مجهز باشند. 
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: