کد خبر: ۷۰۴۹۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸
تعداد بازدید: ۲۷۶
رئیس پلیس راهور از مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی کشور به علت بارش برف، احتمال ریزش کوه و نبود ایمنی کافی خبر داد.
انسداد برخی از محورهای مواصلاتی/ لزوم رعایت مسائل ایمنیبه گزارش خبرداغ ، سردار مهری در مصاحبه تلفنی با صداوسیما از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزادراه کرج - قزوین و باند جنوبی آزادراه تهران - کرج به علت بارش برف خبر داد.

رئیس پلیس راهور افزود: ترافیک در مسیر جنوبی آزاد راه کرج قزوین، محدوده استاندارد تا پل فردیس و مسیر جنوبی آزاد راه تهران کرج در محدوده پل فردیس تا پل کلاک به علت بارش برف نیمه سنگین است.

وی افزود: براساس گزارش های دریافتی بارش برف در بیشتر محورهای استان های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، تهران، مازندران، گیلان، قزوین، البرز و در ارتفاعات هراز، فیروزکوه و کندوان واقع در استان مازندران همچنان ادامه دارد.

سردار مهری گفت: در محورهای سولایت - قوچان واقع در خراسان رضوی ، گردنه قلاجه در استان کرمانشاه ، محور کوهرنگ - مسجد سلیمان واقع در استان چهارمحال و بختیاری و در مسیر قم - تهران بارش برف گزارش شده است.

سردار مهری از یخ زدگی و لغزندگی محورهای زنجان-طارم، زنجان- میانه در استان زنجان و اسالم- خلخال و اردبیل - سراب واقع در استان اردبیل خبر داد و گفت: به علت یخ زدگی این محورها حتما رانندگان با زنجیر چرخ تردد کنند.

وی همچنین از بارش باران و مه گرفتگی و کاهش دید در بیشتر محورهای دو استان خراسان جنوبی و گلستان خبر داد و از رانندگان خواست حتما با رعایت مسائل ایمنی و دقت زیاد در مسیرهای مه گرفته رانندگی کنند. 

سردار مهری از مسدود شدن برخی محورهای مواصلاتی کشور به علت بارش برف، احتمال ریزش کوه و نبود ایمنی کافی خبر داد.

وی گفت: محورهای شمشک-دیزین در استان های تهران و البرز، پونل-خلخال در استان های اردبیل و گیلان، سروآباد-پاوه در استان های کردستان و کرمانشاه ، سه راهی پونل در استان گیلان و محور فرعی عشایری سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد تا اطلاع ثانوی مسدود هستند.

سردارمهری افزود: محور کرج-چالوس در استان های البرز و مازندران نیز برای ایمن سازی تونل امیرکبیر تا تاریخ 20 اسفند 1395 روزهای شنبه , یکشنبه , دوشنبه , سه شنبه هر هفته به استثنای روزهای تعطیل رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه از ساعت 20 الی ساعت 05:30 بامداد روز بعد مسدود است و در زمان انسداد تردد از سایر محورهای شمالی انجام می شود.

وی گفت: محور کرج - چالوس از ساعت 15 دقیقه بامداد امروز به علت بارش برف و نداشتن ایمنی کافی و مسیر هراز از ساعت 05:20 صبح امروز به علت برف و کولاک تا اطلاع ثانوی مسدود است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخورداراست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: