کد خبر: ۷۰۴۹۰۹
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۰
تعداد بازدید: ۳۱۳
مدیر کل فرودگاه های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد چهارشنبه شب به دلیل کاهش دید افقی متوقف شد.
پروازهای فرودگاه مشهد به علت کاهش دید افقی متوقف شدبه گزارش خبرداغ،محمد باقر قاسم زاده در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به بارش شدید برف و کاهش دید افقی پرواز که به کمتر از 500 متر رسیده، امکان انجام پروازها اعم از ورودی و خروجی وجود ندارد. 

وی اظهار کرد: بدین علت از ساعت 23:30 دقیقه پروازهای ورودی و خروجی تا اطلاع ثانوی در این فرودگاه انجام نمی شود. 

به گفته وی، تا کنون به دلیل شرایط جوی نامساعد چهار پرواز خروجی از مشهد لغو شده است. 

قاسم زاده افزود :هم اکنون گروههای برفروبی در محل باندهای شماره یک و دو حضور دارند و کار برفروبی انجام می شود اما مشکل در توقف پرواز ها کاهش دید افقی است. 

وی خاطرنشان کرد: وضعیت پروازها به دلیل افزایش شدت بارش برف نامشخص است و همشهریان و زائران که بلیت پرواز به مقاصد دیگر را برای صبح پنجشنبه دارند قبل از عزیمت به فرودگاه از طریق تماس با شماره 199 و یا مراجعه به پرتال فرودگاه از وضعیت پرواز خود مطلع شوند. 

فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد بعد از مهرآباد دومین فرودگاه پرتردد کشور است که به طور متوسط در شرایط عادی روزانه تا 180 پرواز و در ایام پیک مسافری تا 260 پرواز ورودی و خروجی از آن انجام می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: