کد خبر: ۷۰۴۸۶۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۷۸۷
فال روزانه پنجشنبه 14 بهمن 1395
متولد فروردین : زمانی که شما اعتقاد دارید که خوش‌بینی شما کاملاً تحت کنترل است، شاد بودن برایتان راحت‌تر است. شما واقعاً نمی‌خواهید که بسیار شاد و فعال جلوه کنید و کم ارزش شمردن اعتماد به نفستان روشی است که شما امروز با این روش کار می‌کنید. امروز متعادل کردن شدت و ضعف شور و اشتیاق شما باعث می‌شود دیگران از شما تقاضای قبول کردن سمت رهبری گروه را بکنند.

متولد اردیبهشت : اخیرا دارای انرژی فوق العاده‌ای شده اید که گاهی خودتان از این انرژی، کارها، رفتارهایی که در اثر این جریان به شما وارد می‌شود دچار تعجب شده اید. شما در بهترین برحه زندگی‌تان واقع شده‌اید بهتر است پل‌هایی را که برای رسیدن به خوشبختی به آنها نیاز دارید از هم اکنون بنا سازید، شما توانایی انجام این کار دارید فقط مهم این است که خود را باور کنید، زیرا جام قهرمانی بزرگی در انتظار شما می‌باشد.

متولد خرداد : امروز دیگر مانعی وجود ندارد که باز هم شما را عقب نگاه دارد به خاطر اینکه ماه جدید فعال تماما مال شماست. اگر اخیرا در کاری شروع اشتباهی داشته اید الان بهترین زمان برای شروعی دوباره است. موفقیت تنها به کسانی اختصاص دارد که مقاوم و ثابت قدم هستند. بنابراین از این نترسید که با تصمیمات خوب در اجتماع حاضر شوید. پس سخت کار کنید تا رویاهای خود را به تحقق رسانید.

متولد تیر : شما برای تمام کردن یک پروژه که بارها و بارها آن را به تاخیر انداخته بودید، تحت فشار قرار گفته اید. امروز همه بهانه‌هایتان تمام شده است!! ولی این دلیل نمی‌شوید که بپرید و این کار را انجام دهید! گاهی اوقات طفره رفتن از یک کار به خاطر اهداف دیگر صورت می‌گیرد. اما حالا اینگونه نیست؛ شما فقط دلتان می‌خواهد یک بار دیگر این پروژه را از برنامه کاریتان حذف کنید!

متولد مرداد : اگر امروز كسی شما را به مهمانی دعوت كرد، حواستان باشد كه دعوتش را قبول نكنید. برای اینكه سرتان حسابی شلوغ می‌شود. شما كارهای ناتمام زیادی دارید. در عین حال از نتایج كارتان هم راضی نبوده‌اید. به جای اینكه با این ور و آن ور رفتن و جان كندن وقتتان را تلف كنید، سعی كنید از دیگران هم برای انجام دادن وظایفتان كمك بگیرید. بیرون آمدن از زیر سلطه دیگران كار سختی است، اما درحال حاضر این كار عاقلانه‌ترین راه است.

متولد شهریور : به نظر می‌رسد که انسانهای دور و برتان روش کاریشان را تغییر داده تا بیشتر به شما نزدیک شوند، اما شما نمی‌توانید به انگیزه‌های آنها اطمینان کنید. کسی از روی عمد گفته‌ها را سوءتعبیر نمی‌کند و یا سعی نمی‌کند شما را به اشتباه بیندازد، اما شما می‌توانید بگویید که آنها کاملاً به فکر شما نیستند. بیهوده تلاش نکنید؛ شما نمی‌توانید اجبار کنید که چیزی زودتر از موعدش اتفاق بیفتد. اجازه بدهید که هرکسی حرفهایش را بزند و سپس شما توانای فهمیدن اینکه چه کسی راست می‌گوید را پیدا خواهید کرد.

متولد مهر : امروز شاید دیگران فكر كنند شما در كارتان ناشی و دست و پا چلفتی هستید!! در حالیكه شما كاملاً به رفتار خود مسلط هستید و اصلاً لازم نیست چیزی را تغییر دهید. حالا كه خورشید و بهرام در نشانه شما به هم ملحق شده‌اند شما باید بدانیدكه قدرت استفاده كردن از توانایی‌هایتان را دارا هستید و می‌توانید به طور موثری روی اهداف آینده خود تمركز كنید.

متولد آبان : ماه در هفتمین خانه شما که مربوط به دوستان و همکارانتان است قرار دارد و می‌تواند تأثیر خیلی زیادی بر ارتباطات شما داشته باشد. متأسفانه حتی اگر شما دست از منفی بافی کردن برداشته باشید، باز هم آنها ذهنی استدلالی دارند. سعی کنید به ندای قلبتان گوش بدهید و از روی منطق تصمیم گیری نکنید.

متولد آذر : امروز اوضاع شما بیخ پیدا كرده و مسئولیت‌های كاریتان بر بازی و تفریح اولویت دارند! بنابراین مسائل خیلی زیادی در زندگیتان به تصمیمات دیگران بستگی دارد و شما مجبورید از دیگران دستور بگیرید. شما برای تفریح و خوشگذرانی كاملاً آماده‌اید، اما شاید این افراد در مورد كارهایی كه باید انجام دهید نظر دیگری داشته باشند.

متولد دی : شما نباید فكر كنید كه امروز هم مثل دیروز روز آرامی ‌خواهد بود، برای اینكه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیك می‌شود، و شما را غرق در افكار ناراحت كننده می‌كند. بعضی از ایده‌های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی كه آنها را پرورش نداده‌اید، تبدیل به واقعیت نمی‌شوند. قبل از اینكه روزهای آرامی‌كه در پیش رو دارید فرا برسند باید كاملاً نسبت به كارهای كوچكی كه باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا كنید.

متولد بهمن : شما مسئول تمام کارها و سخنانی هستید که بر زبان می‌رانید پس بهتر است مراقب صحبت کردن خودتان باشید زیرا با صحبتهایی که ممکن است در جای نامناسب بر زبان بیاورید دیگران را رنج می‌دهید به همین دلیل شاید دشمنان زیادی را برای خود درست کنید. بهتر است جلوی هیجانات خود را در هر شرایطی بگیرید.

متولد اسفند : امروز بخش بزرگی از ناراحتی‌های شما واضح و روشن نیستند، اما به معنی این نیست که اصلاً وجود ندارند. ممکن است شما احساس کنید که به سمت ناشناخته‌ها هدایت می‌شوید زیرا شما دقیقاً نمی‌دانید که دیگران چه احساساتی دارند. هرچقدر که بیشتر سعی می‌کنید قطعه گمشده این پازل را پیدا کنید آشفته‌تر می‌شوید. چند نفس عمیق بکشید اجازه بدهید نیازمندی شما تمام مشکلات را یک روزه حل کند.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: