کد خبر: ۷۰۴۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
تعداد بازدید: ۸۸۱
فال روزانه دوشنبه 11 بهمن 1395
متولد فروردین : امروز حتی اگر روزی غیر کاری برای شما باشد، ممکن است پیدا کردن زمان کافی برای استراحت کار مشکلی باشد. ممکن است که کارهای شما خیلی روی هم تلنبار شده باشند، شما حتی اگر روی آنها تمرکز کنید، احتمالاً نخواهید نتوانست کارهایی را که لازم است به اتمام برسانید. به جای سرزنش کردن خود به خاطر این ناکامی، همین امروز و زودتر تصمیم بگیرید که چقدر باید کار کنید که بعداً در آخر هفته موفق به تمام کردن کارهایتان شوید.

متولد اردیبهشت
: در این روزها شما کارهای جدیدی را آغاز کرده‌اید که فوق العاده برای پیشرفت شما موثر می‌باشند، زیرا نقشه و برنامه ریزی این کارها را مدت های مدیدی است که در ذهن خود می‌پرورانید. فقط کمی باید سرعت خود را زیاد کنید و با سرعت بیشتری پیش بروید زیرا دنیا و جهان اطراف ما د رحال پیشرفت سریع می‌باشد برای این که نقشه‌هایتان اجرا شود فقط باید سرعت عمل داشته باشید.

متولد خرداد
: شما امروز به مشکل مهم و تامل برانگیزی برمی‌خورید که مجبور می‌شوید فعلا آرزوهای خود را در مقابل نیازتان به امنیت کنار بگذارید. و اگر شما اتفاقاتی که در زندگی تان می‌افتد را بیش از اندازه شخصی کنید، مشکلتان پیچیده تر می‌شود. اگر احساس می‌کنید که برای آزادی و استقلال خود برنامه ریزی کرده اید، ممکن است به طور ناخودآگاه عکس العملی نشان دهید که موقعیت‌تان را در محل کار به خطر اندازد. نیازی نیست به زور کارتان را جلو ببرید. فقط باید از چیزهایی که دارید استفاده کنید و تا موقعی که این طوفان فروننشته صبر کنید.

متولد تیر
: امروز شما نمی‌توانید به راحتی از علایق خود در خانه چشم پوشی کنید و حتی وقتی به سر کار می‌روید تا بدان جا هم کشیده می‌شوند. شما مطمئن هستید که تا موقعی که احساساتتان ناگهانی سر ریز نکرده‌اند، قادر هستید آنها را تحت کنترل خود داشته باشید. وقتی که این اتفاق بیفتد برای خود شما هم به اندازه دیگران تعجب‌آور خواهد بود. بنابراین تا دیر نشده عجله کنید؛ هرچه در دلتان دارید در طول روز بیرون بریزید.

متولد مرداد
: امروز كه ارتباط خورشید و بهرام در دومین خانه شما یعنی خانه اعتماد به نفس رخ داده است و نقاط ضعفتان را برایتان روشن كرده است، شما بی‌جهت به خودتان سخت می‌گیرید. انرژی خود را ذخیره كنید كه بتوانید كارهایتان را تمام كنید، در این صورت از نظر كاری احساس خوبی پیدا خواهید كرد. اگر ذهن شما با فكر كردن به اشتباهات گذشته منحرف شده است، توجه خود را روی زمان حال و كارهایی كه الان می‌توانید انجام دهید متمركز كنید.

متولد شهریور
: روشنایی‌های ماورایی بازگشته اند و خیلی خوب است که که نسبت به خود و برنامه‌هایتان مثبت اندیش باشید. انگار که یک زنجیره قوی شما را حمایت می‌کند و مانع دنبال کردن رویاهایتان و یا حتی فکر کردن به آروزهایتان می‌شود. شاید دوباره به این زودی چنین فرصتی نصیبتان نشود. پس تا آنجایی که می‌توانید از این موقعیت لذت ببرید، اما در نهایت نظرتان را در مورد جایی که می‌خواستید بروید عوض نکنید.

متولد مهر
: امروز فعالیتهایتان مطابق با خواسته‌تان پیش نمی‌روند. این سخن به معنی این نیست که شما کارمند بدی هستید؛ بلکه به خاطر این است که شما زیاد دوست ندارید رئیستان به شما امر و نهی کند. شما برای تعطیلات و مسافرت رفتن آمادگی کامل دارید و در نهایت شما می‌توانید ذهنتان را از مسئولیتهای قدیمی روزمره که شما را از دنیای تخیلاتتان دور می‌کند پاک کنید.

متولد آبان
: امروز حتی اگر شما کارهای زیادی برای انجام دادن داشته باشید ولی روز خوشی برای شما خواهد بود. به جای اینکه به فکر فرار کردن از زیر بار مسئولیتهایتان باشید، در حالی که وظایفتان را انجام می‌دهید فقط سعی کنید که از انجام دادنشان لذت ببرید.

متولد آذر : امروز خیلی دلتان می‌خواهد که کارهایتان را به کنار نهاده و به فکر پیدا کردن تفریح و سرگرمی لذت بخشی باشید. اما مسئولیت‌های تان خیلی زیاد است و شما واقعا قادر نیستید ازشان فرار کنید. به همان اندازه که امروز احساس ناامیدی و یاس می‌کنید، تضیمن می‌کنیم که با استراحت کردن این حالت زیاد دوام نمی‌آورد. بهترین کار این است که از تفریح کردن صرف نظر کرده و به کارهایتان برسید. شما بعدها هم وقت کافی برای تفریح کردن پیدا می‌کنید.

متولد دی
: اگر امروز شخصی با یك ایده جالب به سمت شما می آید، قبل از اینكه به خوبی آن را بررسی كنید، با دید منفی ذهنتان را كاملاً به روی این ایده نبندید. حتی اگر نمی خواهید زمانتان را برای دنبال كردن فكرهای جدید تلف كنید، شما می توانید سهواً به هر پروژه خیلی پر سر و صدا جواب رد بدهید فقط به این دلیل كه اخیراً درگیر یك نقشه عظیم شده اید. اگر شما بی طرف باشید و فكر بازی نیز داشته باشید، می توانید از استعدادهایتان درست استفاده كنید.

متولد بهمن
: از فعالیت‌ها و یا کارهایی که انجام می‌دهید دلزده شده اید، به دنبال یک نو گرایی در کارهایتان هستید تا بتوانید لحظات هیجان انگیزتری را برای خود رقم بزنید. اگر فقط به خاطر این که از فعالیت‌هایتان خسته شده‌اید می‌خواهید کارهای جدیدی را آغاز کنید توصیه می‌شود که کمی صبر کنید، زیرا اگر کاری را با عجله آغاز کنید پایان خوبی نخواهد داشت.

متولد اسفند
: امروز ماه در دوازدهیمن خانه شما یعنی خانه رازها قرار دارد و بعضی چیزها را از دید شما مخفی نگه می‌دارد، بنابراین شما نمی‌توانید منشأ ناراحتی های خود را پیدا کنید. برای شما خیلی مهم است که بفهمید چه چیزهایی را از دست داده اید، اما اطلاعات حیاتی جلوی چشم‌های هوشیار شما ظاهر نمی‌شوند. به جای اینکه برای یافتن حقیقت خوتان را عذاب دهید، در حالیکه شکیبایی را پیشه خود می‌سازید، سعی کنید به اطلاعاتی که دارید قناعت کنید.

پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: