کد خبر: ۷۰۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۹
تعداد بازدید: ۲۵۸
جندقی‌کرمانی پور
عضو هیات مدیره کانون وکلای مرکز معتقد است بنیاد مستضعفان به عنوان مالک ساختمان پلاسکو به دلیل کوتاهی در تجهیز و نگهداری این ساختمان مسئول است.
بنیاد مستضعفان به دلیل کوتاهی در تجهیز ساختمان پلاسکو مسئول استبه گزارش خبرداغ،محمد‌جندقی‌کرمانی‌پور در گفت‌و‌گو با  ایلنا، در مورد حادثه ساختمان پلاسکو گفت: بیشتر کسبه‌ ساختمان پلاسکو مالک سرقفلی بوده‌اند. نباید گمان کرد با تخریب ساختمان سرقفلی آنها ازبین می‌رود. این افراد در تخریب ساختمان نقشی نداشتند که بگوییم سرقفلی آنها از بین رفته است.

عضو هیات‌مدیره کانون وکلای مرکز گفت: حق کسب‌و‌پیشه و سرقفلی حق مکتسبه این افراد است و با تخریب ساختمان از بین نمی‌رود. اگر قرار شد که ساختمان پلاسکو تجدید بنا شود باید به همان متراژی که قبلا مالک بوده‌اند به آنها ملک تجاری داده شود یا به آنها حق کسب و پیشه پرداخت شود.

این وکیل دادگستری در مورد مسئولیت سازمان‌های مختلف از قبیل بنیاد مستضعفان و شهرداری گفت: مالک ساختمان به دلیل کوتاهی در تجهیز نگهداری  ساختمان مسئول است زیرا شهرداری هم بارها اخطار داده است و به اخطار ها توجه نکرده و مسئول است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: