کد خبر: ۷۰۳۹۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۴
تعداد بازدید: ۲۷۳
سخنگوی ستاد بحران با بیان اینکه محل حادثه پلاسکو از عصر دیروز تحویل عوامل شهرداری شده است، گفت: از صبح امروز معبر باز شده است.
تمامی نیروهای آتش‌نشانی از محل ساختمان پلاسکو خارج شده‌اند/ تشییع پیکرها پس از شناساییبه گزارش خبرداغ،جلال ملکی (سخنگوی ستاد بحران حادثه پلاسکو) در گفت‌وگو با  ایلنا اظهار کرد: ما محل را از عصر دیروز تحویل عوامل شهرداری دادیم و تمامی نیروهای آتش‌نشانی از آن محل خارج شدند.

او ادامه داد: قرار بود که امروز صبح (نهم بهمن ماه) معبر باز شود. البته من اطلاع دقیقی از اینکه معبر باز شده یا خیر؛ ندارم اما برنامه این بود که از صبح امروز وضعیت آن خیابان عادی شود و عبور و مرور مشکلی نداشته باشد.

سخنگوی ستاد بحران درباره زمان تشییع پیکر شهدای آتش‌نشان گفت: منتظر پاسخ پزشک قانونی هستیم و تا شناسایی کامل پیکرها مراسم تشییع انجام نخواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: