کد خبر: ۷۰۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۳
تعداد بازدید: ۷۲۵
فال روزانه چهارشنبه 6 بهمن 1395
متولد فروردین : هنگامی که شما سرسختانه از حقتان برای انجام دادن کارها به روش خود دفاع می‌کنید باعث به وجود آمدن جنبشی خواهید شد، اما وقتی این کار شما باعث ناراحت شدن دیگران شد بهتر است که طرز فکرتان را تغییر دهید. مسأله اخلاقیات و کامل بودن مطرح نیست، بلکه موضوع مربوط به این است که چه چیزی برایتان در اولویت قرار دارد. انتخابتان را با دقت انجام بدهید وگرنه ممکن است انرژی و زمان باارزشتان را به خاطر موضوعی که اهمیت چندانی ندارد تلف کنید.

متولد اردیبهشت : شما به ﺁسانی به افرادی که به شما نزدیک می‌شوند اعتماد می‌کنید اما توصیه می‌کنیم این کار را انجام ندهید زیرا اطرافی که اطراف شما هستنید لیاقت اطمینان را ندارند و افراد قابل اعتمادی نیستند پس بهتر است صحبت‌های شخصی‌تان را تنها برای خودتان نگه دارید یا این که به افرادی که در حسن نیت ﺁنها اطمینان دارید اعتماد کنید. زیرا افراد غیر معتمد به شما ﺁسیب خواهند رساند. در انجام فعالیت‌هایتان صبور باشید، با مرور زمان مشکلات‌تان نیز حل خواهد شد.

متولد خرداد
: ممکن است فکر کنید که دارید به شرایطی که در آن قرار دارید واکنش نشان می‌دهید اما اکنون واکنش‌های شما بیشتر از حد معمول است و ممکن است دیگران اعتقاد داشته باشند که از نیروی غیرضروری استفاده می‌کنید. به هر حال بین عقل و شعور شما و خودتان و اینکه دیگری از رفتار شما چه برداشتی می‌کند تفاوتی وجود دارد. اگر بتوانید در رابطه با هر صحبتی که امروز می‌کنید و شدت احساسات‌تان تعادل ایجاد کرده و شدت آن را کاهش دهید قادر خواهید بود که تنش و اضطراب را در زندگی‌تان به مقدار قابل ملاحظه‌ای از بین ببرید.

متولد تیر : بسیار خوب است که شما ذهنی بی طرفانه دارید و این وقتی بدرد شما می خورد که از شما درخواست می شود تا در یک درگیری خانوادگی میانجیگری کنید. در این قبیل دعوا و درگیری ها مهم نیست که حق با چه کسی است و یا چه کسی درست می گوید. به هر کسی که می توانید کمک کنید تا به حالت عادی خودبازگردد. حتی اگر درگیری ها درمورد اصول اساسی زندگی آنها باشد.

متولد مرداد : تفاوت‌های میان دوستی و عشق كمی‌انسان را گیج می‌كند، اما این موضوع بیشتر در مورد دیگران صدق می‌كند، نه شما. این بدین معنی نیست كه شما هیچ جوابی ندارید؛ بلكه معنی‌اش این است كه حالا اكنون قصد پرسیدن سئوال‌های زیادی را ندارید. به نیازهای افراد دیگر توجه كنید، برای اینكه امكان دارد ناآگاهانه مسائل مهمی ‌كه نیازمند توجه شما هستند را پوشیده نگه دارید.

متولد شهریور
: اگرچه ممکن است که شما چراغهای سبز را در پیش روی خود بینید، زیرکانه است که شما هنگامی که چراغهای زرد اخطار روشن شدند فعالیت خود را شروع کنید. اگر شما خیلی سریع به سمت جلو حرکت کنید، خواهید توانست به مقاصد نادرست پایان دهید. حتی اگر شما بخواهید با قبول کردن یک پروژه کارتان را شروع کنید و به هرجهت زمانتان را برای آن نیز بگذارید باز هم شما نمی‌توانید معجزه کنید.

متولد مهر
: اگر شما زیاد به جزئیات توجه نكنید، اعتماد بیش از اندازه‌تان به دیگران می‌تواند شما را به اشتباه بیندازد. اگرچه شما احساس می‌كنید كه فرد پولداری هستید، عاقلانه است كه در برابر وسوسه پول خرج كردن مقاومت كنید. همچنین فکری شما را وسوسه می‌كند تصمیم اشتباهی گرفته و چیزی را بخرید كه واقعاً بدان نیاز ندارید. چند روزی صبر كنید و بعد دوباره اختیارات خود را ارزش‌گذاری كنید.

متولد آبان
: شما در این روزها باید جانب احتیاط را رعایت بفرمایید تا به بیراهه نروید. شما برای این که به مقام‌های و درجه‌های بالا برسید شایستگی لازم را دارید فقط باید احتیاط کنید تا رویدادها و وقایعی که در آینده رخ می‌دهند شما را غافل گیر نکند. به صحبت‌های دیگران نیز گوش ندهید زیرا در نهایت کسی که باید تصمیمم نهایی را بگیرد خود شما هستید نه افراد دیگر، پس بهتر تمام تمرکز تان را بر روی مسئله گفته شده جمع نمایید.

متولد آذر : اگر مراقب نباشید گروهی بر علیه شما اعتصاب می کنند. آن ها رابه کناری بکشید و ببینید در سرشان چه می گذرد، شاید نگرانی های شخصی مشکل اصلی آن ها باشد، و همدردی با آن ها همه کارها را درست می کند.در این زمان بسیار خلاق هستید و زیاد به شما الهام می شود.نباید اجازه بدهید ایده هایتان نادیده گرفته شوند. همیشه وسوسه می شوید که آنها را برای دیگران بیان کنید اما اگر زود عملی نشوند ناراحت و عصبانی می شوید نباید در این دوره این طوری فکر کنید.

متولد دی
: اگر شما تازگیها درس جدیدی در مورد خویشتن داری یاد گرفته باشید، ممکن است واکنش نامعقولی نشان داده و به سختی اما خیلی زود از موضع خود پایین بیایید. با وجود این اکنون که شما از لاک خود بیرون آمده اید، برایتان بسیار حیاتی است که خیلی سریع دچار نوسان نشوید. اگر اجازه بدهید که عقل شما رهنمایتان باشد، شادتر خواهید شد و انجام دادن یک فعالیت عملی می تواند به کمتر شدن آشفتگی هایتان کمک کند.

متولد بهمن
: امروز احتمالا تصورات و خیالات شما بیشتر خواهد شد چرا که ماه دوازدهمین خانه از تصورات شما را بازدید می‌کند. اما مسئولیت‌هایی که دارید احتمالا در آخر پیروز می‌شوند و شما را به واقعیت می‌کشند. همان قدر که شما دوست دارید به خیال پردازی‌های خود ادامه دهید، این قدر هم سخت نیست که به وظایفی برگردید که به شما مربوط می‌شوند. انرژی خود را برای شکایت کردن هدر ندهید که چقدر کار دارید، فقط کارتان را شروع کنید. بعدها احساس آرامش خواهید کرد و عذاب وجدان نخواهید داشت.

متولد اسفند : شما حتی اگر دوست داشته باشید دیگران به خاص بودنتان اعتراف کنند، ولی دوست ندارید که زیاد جلب توجه کنید. خورشید در چهارمین خانه شما قرار دارد و زمان مناسبی برای ماندن در خانه است. زمانی که شما یاد گرفتید اصلاً خود را به خاطر تفکرات دیگران ناراحت نکنید، خواهید توانست کارهای عقب افتاده زیادی را به اتمام برسانید.


پرشین فال
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: