کد خبر: ۷۰۳۴۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸
تعداد بازدید: ۲۵۵
فردی که با جعل مهر و مدارک پزشکی تحت عنوان دندانپزشک در دزفول فعالیت می کرد شناسایی و دستگیر شد.
دستگیری دندانپزشک قلابی در دزفولبه گزارش خبرداغ ، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول به ایرنا گفت: فرد مذکور با جعل مهر و شماره نظام پزشکی یکی از دندانپزشکان خارج از استان خوزستان خدمات دندانپزشکی ارائه می کرد.

مهرداد کلانتریان افزود:فرد مذکور با تلاش و پیگیری کارشناسان اداره نظارت بر امور درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول و همکاری نیروی انتظامی ،قضایی و امنیتی به دام افتاد.

وی گفت:کارشناسان اداره نظارت بر امور درمان این دانشگاه در این رابطه بسیار هوشمندانه عمل کرده و با اقدام سریع و به موقع مانع از فعالیت این فرد جاعل در حرفه دندانپزشکی شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول افزود: این دانشگاه بر فعالیت های درمانی اشراف کامل داشته و با برنامه ریزی و به صورت غیر محسوس واحدهای درمانی را زیر پوشش ارزیابی قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: گزارش های مردمی در شناسایی متخلفان فوق العاده حائز اهمیت است ضمن اینکه این دانشگاه با متخلفان در امر سلامت مردم با قاطعیت برخورد می کند.

مردادماه امسال نیز فردی که بدون داشتن مدارک پزشکی و مجوزهای قانونی در سطح شهرستان شوش خدمات دندانپزشکی ارایه می کرد توسط مقامات قضایی دستگیر شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: