کد خبر: ۷۰۲۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۴
تعداد بازدید: ۳۹۰
رئیس پلیس فتا شهرستان ملارد:
رئیس پلیس فتا شهرستان ملارد با بیان اینکه تهدید در فضای مجازی جرم است، گفت: کاربران باید مراقب رفتار خود در فضای مجازی باشند و به هیچ عنوان برای کاربران دیگر ایجاد مزاحمت نکنند.
تهدید در فضای مجازی جرم استبه گزارش خبرداغ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا: سروان ‌ذبیح‌اله قاسمی‌ اظهار کرد: در پی وصول یک پرونده از مرجع قضایی مبنی بر توهین‌، تهدید و هتک حیثیت به پلیس فتا شهرستان ملارد، پس از اخذ اظهارات فرد شاکی، بلافاصله اقدامات فنی و تخصصی توسط کارشناسان پلیس فتا شهرستان برای شناسایی متهم صورت پذیرفت و با بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اجتماعی تلفن همراه برای شاکی ایجاد مزاحمت نموده و ضمن توهین و فحاشی شاکی را تهدید به انتشار مطالب خلاف واقع علیه ایشان نموده بود که با اقدام سریع و کارشناسانه متهم در کمترین زمان ممکن شناسایی و به مرجع قضایی تحویل گردید.
 
این مقام انتظامی در پایان تصریح کرد: با توجه به نفوذپذیری و استفاده روزافزون از فناوری‌های نوین، شایسته است افراد دانش رسانه‌ای خود را ارتقا بخشیده و هرگونه تهدید و توهین و نشر اکاذیب را سریعا به پلیس فتا گزارش نمایند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: