کد خبر: ۷۰۲۰۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵
تعداد بازدید: ۲۶۲
فرمانده انتظامی استان فارس از دستگیری آدم ربایان ۵۰۰ میلیونی و رهایی گروگان در شیراز خبرداد.
دستگیری آدم ربایان ۵۰۰ میلیونی در شیرازسردار احمد علی گودرزی گفت: پرونده ای مبنی بر وقوع آدم ربایی در یکی از خیابان های شمال شهر شیراز توسط کلانتری گلدشت به پلیس آگاهی استان ارجاع داده می شود.

به گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی فارس،  وی افزود: در این پرونده آدم ربایی،‌ آدم ربایان پسری ۱۳ ساله را در راه بازگشت از مدرسه ربوده و از پدرش تقاضای ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد در قبال آزادی او کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: موضوع با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت و آدم ربایان که متوجه حضور پلیس در این پرونده شده بودند، با تنگ دیدن عرصه بر خود مجبور شدند، گروگان را در شیراز رها و متواری شوند.

سردار گودرزی گفت: در ادامه با انجام اقدامات اطلاعاتی آدم ربایان شناسایی و هردو آنها که دو برادر ۲۷ و ۲۳ ساله بودند، دستگیر شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: