کد خبر: ۶۹۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶
تعداد بازدید: ۲۲۹
مرد خوش شانسی که قرار بود یکی از مسافران هواپیمای روسی سقوط کرده باشد به دلیل تولد فرزندش در این پرواز شرکت نکرد و زنده ماند.
نوزادی که با آمدنش جان پدرش را از مرگ حتمی نجات داد!به گزارش خبرداغ ، وادیم انانیف 57 ساله، خوانندۀ ارکستر نظامی روسیه که در سطح جهانی به «مستر کالینکا» معروف است به دلیل تولد سومین فرزندش همراه سایرین سفر نکرد.

 

او که اکنون در شوک به سر می برد می گوید: «تا همین الان چیزی را که شنیدم باور نکرده ام. به نظرم با عقل جور در نمی آید. می گویند من دوباره متولد شده ام. شاید، نمی دانم».

 

این هنرمند خاطرنشان کرد که ارکستر قرار بود جشنی یک ساعته را در سوریه اجرا کند و چون همسرش کمی قبل از پرواز، فرزند سومش را به دنیا آورد و نیازمند کمک بود وی از رئیس گروه اجازه گرفت و همراه تیم خود به سوریه نرفت.

 

به این ترتیب این مرد خوش شانس از سانحۀ سقوط هواپیمای روسی که سحرگاه امروز رخ داد و 93 کشته بر جا گذاشت، جان سالم به در برد.

 جام نیوز

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: