کد خبر: ۶۹۸۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۶
تعداد بازدید: ۴۱۸
مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش گفت: استان ها قادر به پرداخت پاداش کلیه فرهنگیان بازنشسته سال 94 و تسویه بخشی از مطالبات همه نیروهای حق التدریس شاغل و آزاد از ابتدای فروردین تا اول مهر سال جاری وهمچنین بخشی از پاداش پایان خدمت بازنشستگان 95 هستند.
پاداش تمام بازنشستگان سال 1394 پرداخت می شودبه گزارش خبرداغ به نقل  از معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، منصور مجاوری روز شنبه افزود: پیگیری مستمر این وزارت برای پرداخت بدهی و برخی مطالبات فرهنگیان اختصاص اعتبار 2700 میلیارد تومانی سازمان برنامه و بودجه به آموزش و پرورش را همراه داشت.

وی گفت: با اختصاص این مبلغ اعتبار آموزش و پرورش استان ها قادر به پرداخت پاداش کلیه بازنشستگان سال 1394 و تسویه بخشی از مطالبات همه نیروهای حق التدریس شاغل و آزاد از ابتدای فروردین تا مهر ماه سال95 هستند.

مجاوری خاطر نشان کرد: حقوق و مزایای سرباز معلمان از ابتدای فروردین تا آذر ماه، نیروهای قراردادی از ابتدای سال تاکنون و کلیه مطالبات مربوط به بسته حمایتی مربوط به سال تحصیلی 95-1394 و برون سپاری و کارورزی هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش تا مهر ماه سال جاری قابل پرداخت است.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در ادامه اظهار داشت: از این مبلغ اعتبار، بخشی برای پرداخت برخی مطالبات پرسنلی سال های گذشته توزیع و ابلاغ گردید تا ادارات کل آموزش و پرورش استان ها نسبت به واریز مطالبات سال های قبل فرهنگیان اقدام نمایند.

وی ضمن تشکر از همراهی و مساعدت هیات دولت ابراز امیدواری کرد: با همکاری دفتر امور آموزش و پرورش در سازمان برنامه و بودجه و بررسی وضع اعتبارات سال جاری شاهد دستیابی به یک برنامه جمع بندی منسجم بوده و نسبت به اصلاح موافقتنامه ها و افزایش اعتبارات سال جاری به منظور تامین الباقی کسری اعتبار هزینه های اجتناب ناپذیر وضروری بر اساس مفاد قانونی اقدام لازم صورت پذیرد.

مجاوری تاکید کرد: با این کار انتظار می رود طی چند ماه آینده با کمبود منابع برای پرداخت هزینه های پرسنلی و ضروری خصوصا در زمینه بیمه تکمیلی و سایر هزینه های ضروری مدارس کمتر با مشکل مواجه شویم.

مدیر کل دفتر برنامه و بودجه آموزش و پرورش در پایان توجه بیش از پیش به بودجه منظور شده در لایحه سال 1396 هیات دولت به آموزش و پرورش را مهم دانست و گفت: اصلاح کلی رقم اختصاص یافته به آموزش و پرورش نگرانی و دغدغه خاطر این وزارت و فرهنگیان عزیز را مرتفع خواهد کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: