کد خبر: ۶۹۸۰۷۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۸
تعداد بازدید: ۵۲۹
عصر امروز ۱۰ نفر از اعضای یک خانواده در روستای جهان‌‌آباد فهرج بر اثر اختلاف خانوادگی به ضرب گلوله خواستگار دختر خانواده به قتل رسیدند.
خواستگاری خونین در کرمان!/ پسر عاشق‌پیشه ۱۵ نفر را به گلوله بست/۱۰ نفر کشته شدندبه گزارش خبرداغ به نقل از آفتاب،این فرد ۱۵ نفر را به گلوله بست. در بین فوتی‌ها و مصدومان ۱۲ خانم و ۳ آقا هستند که ۲ نفر از آنها کودک هستند.

روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی بم اعلام کرد: ساعاتی پیش در یک نزاع خانوادگی، فردی با سلاح گرم ۱۵ نفر را به گلوله بست که ۱۰ نفر جان خود را از دست دادند و ۵ نفر هم مجروح و در بیمارستان بستری شدند.

فوتی‌ها و مصدومین ۱۲ خانم و ۳ آقا که ۲ نفر از آن‌ها کودک هستند.۴ نفر از مصدومین توسط پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان پاستور بم منتقل شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: