کد خبر: ۶۹۸۰۴۶
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۶
تعداد بازدید: ۱۹۷
سخنگوی اورژانس بابل، گفت: بر اثر سقوط تیربرق بر روی راننده جرثقیل در جاده گنج افروز روستای سید کلا بابلکنار بابل یک نفر کشته شد.
سقوط تیربرق، جان راننده جرثقیل را گرفتبه گزارش خبرداغ ، مهدی غلام‌نیا روشن در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: امروز پنج شنبه  دوم دی‌ماه در ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح طی تماس مردمی با اورژانس ۱۱۵ بابل سقوط تیربرق بر روی راننده جرثقیل در جاده گنج افروز روستای سید کلا بابلکنار بابل گزارش شد.

وی با بیان این‌که تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ هلیدشت در مدت زمان 12 دقیقه در صحنه حادثه حاضر شدند، تصریح کرد: در این حادثه راننده چرثقیل به علت عدم اصول ایمنی کار، جان خود را از دست داد؛ راننده جرثقیل قصد بلند کردن تیر برق از پشت کامیون و کاشتن آن در محل مورد نظر را داشت که با سقوط آن، تیربرق به سر وی برخورد کرد.

سخنگوی اورژانس بابل، یادآور شد: متاسفانه به علت سنگینی تیر برق و شدت جراحات و خونریزی، راننده چرثقیل فاقد علائم حیاتی بود.

این مسئول، یادآور شد: تکنسین‌های اورژانس ۱۱۵ تلاش‌های فراوانی برای احیا کردند که متاسفانه تاثیری نداشت، اما با این حال به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل شد که باز هم تلاش‌های کادر درمانی بیمارستان برای احیا ثمری نداشت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: