کد خبر: ۶۹۷۶۸۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
تعداد بازدید: ۲۳۰
سردار دكتر محمدرضا مهماندار: ساماندهي موتور سيكلت سواران متخلف، طرح مكانيزه پارك حاشيه ايي، ساماندهي حمل بار ، اصلاح هندسي معابر و رفع نواقص تابلويي، تشكيل كميته اجرايي تسهيل عبور و مرور در روزهاي بارندگي و لغزندگي معابر در اولويت مشاركت و همراهي ما با شهرداري تهران است.
مشاركت و همراهي  پليس راهور تهران بزرگ و شهرداري تهران با هدف گره گشايي از ترافيك پايتختبه گزارش خبرنگار انتظامی خبرداغ؛ رييس پليس راهور تهران بزرگ در خصوص همراهي و مشاركت پليس راهور تهران بزرگ  با شهرداري تهران در خصوص تسهيل تردد و عبور و مرور همشهريان در پايتخت گفت: با مشاركت شهرداري تهران كارگروهي با تمركز و بررسي روي چند موضوع تشكيل داده ايم كه از آن جمله مي توان به بررسي و شناسايي نقاط مورد نياز به اصلاحات هندسي در سطح معابر اشاره كرد كه  توجه و تمركز روي ترميم و اصلاح آن مي تواند به روانتر شدن ترافيك كمك كند.  

سردار دكتر مهماندار افزود: موضوع ديگر بحث  توسعه سامانه هاي هوشمند است كه مي تواند در ثبت تخلفات مختلف  به ويژه تخلفات ساكن ، توقف زير تابلو ها ، پارك دوبله و... كمك حال پليس باشد و در كاهش تخلفات موثر واقع شود.

دكتر مهماندار ادامه مي دهد: ساماندهي موتورسيكلت سواران مختلف يكي ديگر از برنامه هاي مشترك پليس و شهرداري است كه در اولويت اين مشاركت قرار دارد.

وي افزود: قطعا در بررسي موارد موثر در تردد هر چه بهتر همشهريان تهراني مراجع و ارگان هاي مختلفي دخيل هستند كه ما دست ياري به سمت آنها نيز دراز خواهيم كرد تا با همكاري و ياري همه عناصر مرتبط در اين امر،  عبور و مروري همراه با آرامش و آسايش را در ام القراي ايران اسلامي رقم بزنيم. 

دكتر مهماندار در پايان و درباره ترافيك پايتخت در روزهاي بارندگي و لغزندگي معابر تصريح كرد:
مقرر شد به محض اعلام شرايط نامساعد جوي از سوي سازمان هواشناسي و ريزش برف و باران و آبگرفتگي احتمالي معابر ، تيم هاي خدمات شهري شهرداري تهران و عوامل پليس راهور تهران بزرگ در محل حاضر   تا نسبت به تسهيل عبور و مرور و شن پاشي و نمك پاشي و رفع آب گرفتگي توسط تيم هاي مستقر شهرداري اقدام لازم صورت پذيرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: