کد خبر: ۶۹۷۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۳
تعداد بازدید: ۳۱۸
رئیس پژوهشکده پولی بانکی، با قدردانی از فعالیت‌های بانک شهر درحوزه بانکداری الکترونیک ، ارائه این خدمات را نمود بارز فعالیت‌های اين بانک دانست.
بانکداری الکترونیک نمود بارز فعالیت‌های بانک شهر استبه گزارش خبرداغ ،  به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر علی دیواندری با اشاره به اقدامات این بانک در حوزه خدمات الکترونیک گفت: در چند سال اخیر، فعالیت‌های بانک شهر در حوزه بانکداری الکترونیک بسیار نمود داشته است و نوآوری های خوبی را از این بانک شاهد بودیم.

وی افزود: موضوع خدمات بانکداری الکترونیک از گذشته به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم دنبال می‌شد تا شهروندان برای انجام امور بانکی خود نیازی به مراجعه به شعبه نداشته باشند، چراکه شعب به لحاظ زمان و مکان محدودیت‌هایی را ایجاد می‌کند و در همه اوقات دسترسی به آنها ممکن نیست.

دیواندری خاطر نشان کرد: بانک شهر به درستی به این موضوع وارد و موفق شد تا خدمات بانکداری را در مبلمان شهری مستقر و امکان دسترسی همه شهروندان در همه ساعات شبانه روز به این خدمات فراهم سازد.

رئیس پژوهشکده پولی و بانکی تصریح کرد: نقطه قابل توجه در این خدمات، راه اندازی پیشخوان‌های شهرنت در نقاط پرتردد شهرها مانند فرودگاه‌ها، فروشگاه‌ها و میادین است که مردم نیاز بیشتری به این خدمات دارند.

وی در ادامه ، این اقدامات را اتفاق مبارکی دانست و گفت: انجام چنین خدماتی نشان دهنده پویایی بانک شهر است و امیدواریم این خدمات هرچه بهتر در آینده نیز ارائه شود
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: