کد خبر: ۶۹۶۸۸۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۲
تعداد بازدید: ۲۳۲
سرپرست ایستگاه 15 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد از انفجار یک ساختمان مسکونی سه طبقه در مشهد و مصدوم شدن یک مرد خبر داد.
انفجار منزل مسکونی در مشهدبه گزارش خبرداغ به نقل از  ایسنا، علی‌اکبر حکم‌آبادی اظهار کرد: این حادثه که در یک ساختمان مسکونی سه طبقه در بلوار شهید رستمی رخ داد، ساعت 7:35 دقیقه صبح امروز، 24 آذر ماه با تماس شهروندان به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

وی با اشاره به حضور بلافاصله ماموران آتش‌نشانی در محل حادثه، ادامه داد: بر اثر نشت گاز و انفجار در یکی از اتاق‌های طبقه سوم این مجتمع مسکونی شیشه‌های منزل فروریخت و در اتاق به داخل پذیرایی پرتاب و بخشی از اتاق به دلیل ایجاد آتش‌سوزی طعمه حریق شد.

حکم‌آبادی در خصوص تعداد مصدومین این انفجار، گفت: در زمان وقوع این حادثه جوان 27 ساله‌ای در اتاق خواب بوده که بر اثر آتش‌سوزی دچار سوختگی شد.

سرپرست ایستگاه 15 سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد با تاکید به اقدامات پیشگیرانه آتش‌نشانان در محل، اظهار کرد: بر اساس بررسی‌های اولیه نشت و تجمع گاز شهری در محیط محصور اتاق و رسیدن آن به شعله روشن بخاری علت بروز این حادثه است؛ مرد جوان مصدوم در این حادثه، جهت اقدامات درمانی به بیمارستان منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: