کد خبر: ۶۹۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۲
تعداد بازدید: ۳۰۵
معاون مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی قم گفت: برخورد شدید دو خودروی پراید و پژو در محور قم - کهک یک کشته و هفته مجروح برجای گذاشت.
برخورد شدید دو خودرو در محور قم - کهک یک کشته و هفت مجروح برجای گذاشتبه گزارش خبرداغ به نقل از روابط عمویم اورژانس قم ، مهدی فراهانی در گفت وگویی اظهار داشت: این تصادف ساعت 14:05 عصر امروز جمعه اتفاق افتاد که در دقایق اولیه آمبولانس 115 دراین محل حاضر شده و پس از آن دو آمبولانس دیگر و اورژانس هوایی در محل حادثه حاضر شد.
وی ادامه داد: چهار مجروح این تصادف توسط اورژانس هوایی به مرکز شهید بهشتی منتقل شد و دیگر مجروحان نیز توسط آمبولانس های اورژانس انتقال یافت.
تصادف 30 آبانماه سالجاری در جاده قم - کهک نیز براثر برخورد دو 2 دستگاه پژو پنج مجروح برجای گذاشت .
سه شنبه گذشته نیز برخورد یک دستگاه خودروی جیپ با یک دستگاه تریلی در کیلومتر 28 آزاد راه کاشان - قم منجر به مرگ یکی از سرنشینان خودروی جیب شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: