کد خبر: ۶۹۵۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۸
تعداد بازدید: ۲۲۳
فرماندار قائم‌شهر از آغاز پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان طوفان دو ماه پیش در قائم‌شهر از روز شنبه خبر داد.
تسهیلات برای خسارت‌دیدگان طوفان قائم شهربه گزارش خبرداغ به نقل از ایسنا: فرماندار قائم‌شهر از آغاز پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان طوفان دو ماه پیش در قائم‌شهر از روز شنبه خبر داد.

به گزارش ایسنا، «مهدی محمدی» امروز در جلسه شورای اداری قائم‌شهر صبح شنبه هفته آینده را آغاز پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان طوفان اخیر در قائم‌شهر اعلام کرد و گفت: افراد به بنیاد مسکن مراجعه نکنند چرا که شماره تلفن متقاضیان در پرونده آنان ثبت شده و از طرف بنیاد مسکن با آنان از طریق پیامک تماس گرفته می‌شود.

وی در مورد خسارات  یخ‌زدگی ناشی از بارش برف در هفته گذشته افزود: با هماهنگی استاندار مازندران و ارکان قوای سه‌گانه در مازندران برای تامین خسارت باغداران تصمیمات ویژه‌ای اتخاذ می‌شود.

محمدی گفت: مقرر شد مرکبات بر زمین افتاده برای کنسانتره به قیمت 500 تومان و مرکبات بر درخت مانده به قیمت یک هزار تومان ار باغداران خریداری شود.

فرماندار قائم‌شهر تصریح کرد: انتظار می‌رود نمایندگان مجلس نسبت به اصلاح قانون پرداخت خسارات توسط دستگاه‌های بیمه‌گر توجه ویژه داشته باشند.

محمدی خاطرنشان کرد: پرداخت میزان خسارت دستگاه‌های بیمه‌گر و طولانی بودن زمان پرداخت خسارت مورد قبول باغاران نیست.

وی خسارات وارده به تاسیات آب و برق و باغات کشاورزی را در حوادث طوفان و برف این شهرستان 211 میلیارد و 180 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: امیدواریم مشکل افت یا قطع گاز در مازندران با تکمیل رینگ خط انتقال گاز دامغان به مازندران برطرف شود.

به گزارش ایسنا، رئیس بنیاد مسکن قائم‌شهر نیز در این جلسه افزود: میزان پرداخت تسهیلات به خسارت‌دیدگان طوفان بر اساس میزان خسارت از دو تا 10 میلیون تومان است.

وی میزان اعتبار تخصیص یافته را حدود 8 میلیار تومان عنوان کرد و گفت: این اعتبارات به واحدهای از 60 تا 100 درصد خسارت‌دیده پرداخت می‌شود و مابقی پس از تخصیص اعتبارات بعدی صورت می‌گیرد.

سعید قاسم‌پور شمار خسارت‌دیدگان 60 تا 100 درصد را 1400 نفر اعلام کرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: