کد خبر: ۶۹۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۱۷ آذر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
تعداد بازدید: ۷۵۹
فال روزانه پنجشنبه 18 آذر 1395
متولد فروردین : شما در حالیکه می‌دانید چگونه به جایی برسید که متفاوت باشید، ممکن است طرز فکری محکم در مورد ایده‌آل‌های آینده داشته باشید. اگر به چیزهایی که می‌خواهید اطمینان کامل دارید بدین معنی نیست که آنها با داشتن برنامه عملی و کاربردی تضاد ندارند. اما امروز نباید زیاد وارد جزئیات بشوید. منتظر روزهای بعدی باشید. برای اینکه باید چند روز صبر کنید تا استراتژی‌های منطقی‌تان به ثمر بنشیند.

متولد اردیبهشت
: شما تمایل دارید در عرصه اجتماعی فعالیت‌های تازه‌ای را ﺁغاز کنید، اما استرس زیاد و ترس از ﺁینده‌ای مجهول مانع از این کار می‌شود. هیچ کس از ﺁینده خود خبر ندارد اما ریسک در زندگی همه انسان‌های امری اجتناب ناپذیر است، بهتر است با فرد یا افرادی که تجربه این کار را دارند مشورت نمایید و بعد برای این کار اقدام نمایید. زیرا موفقیت‌های بزرگی در ﺁینده منتطر شما هستند.

متولد خرداد : شما امروز برنامه کاری خاصی دارید ولی احتمالا این برنامه شما را از رسیدن به اهداف تان باز نمی‌دارد. ممکن است کارهای سخت گیرانه شما به نظر دیگران وسواسی برسد، اما شما قادر خواهید بود که حتی اگر آسان گیر هم نباشید این گونه جلوه کنید. اگرچه احتمالا تصمیمات استوار شما اکنون به نفع تان عمل خواهى کرد، عاقل باشید و بدانید که کی باید در روزتان از آن بهره بگیرید. زمان به آن سرعتی که شما فکر می‌کنید بسرعت نمی‌گذرد.

متولد تیر : شاید بخش زیادی از کارهایی که الان انجام می‌دهید به نظر نیاید، اما به این معنی نیست که کارهایتان بی اهمیت و بی ارزش هستند. در حقیقت چیزی که در گوشه تاریک خیالات شما مدفون شده می‌تواند قدرتی فراتر از اعمال ناخودآگاه شما داشته باشد. دیگران می‌توانند بهتان کمک کنند تا بخش‌های پنهان زندگی تان را ببینید، اما شما باید با حقایقی که از چشم آنها پنهان مانده است نیز با اشتیاق روبرو شوید.

متولد مرداد : مدتی است که انرژی‌تان جریان دارد و حالا شما می‌خواهید تغییری ایجاد کنید. آگاه بودن به محدودیتهایتان کمکتان می‌کند، اما شما باید برای عقب نشینی کردن و کوتاه آمدن برنامه ریزی کنید. تنها بودن در میان برنامه‌های خیلی شلوغ تان از آنچه تصور می‌کنید بدتر است. حتی اگر فکر می‌کنید زمان برای تمام کارهایتان ندارید، شما باید بتوانید با برنامه ریزی اندکی از پس کارهایتان بربیایید.

متولد شهریور
: امروز ارتباط ماه با سیاره بخت شما یعنی ونوس برایتان روز خوبی را به همراه می‌آاورد. اما اگر شما فقط به فكر نیازهای خودتان باشید شاید حس خوبی بهتان دست ندهد. هم اكنون كمك كردن به دیگران می‌تواند یكی از راه‌های رسیدن به خوشبختی باشد. فقط با رویاها و آرزوهای خودتان زندگی نكنید، بلكه هرجا بهتان نیاز داشتند از كمك كردن به دیگران غافل نشوید.

متولد مهر : شما از درون دارای افکار مثبتی هستید اما در ظاهر خود را با افکار منفی نشان می‌دهید، بهتر است درون و بیرون خود را به یک شکل نشان دهید نه این که درون و بیرون وجودیتان حرف‌های متفاوتی برای گفتن داشته باشند زیرا در این صورت دارای دو شخصیت مختلف می‌شوید، افراد دیگر به خاطر این صفت از شما دوری خواهند گزید. بهتر است واقعیت را قبول کنید شما فردی مهربان و دارای افکار مثبت هستید، پس واقعیت وجودیتان را همان طور که هست نشان دهید نه متفاوت.

متولد آبان
: امروز الگوی سیارات برای شما نشانه هایی می فرستد تا به کار و سلامتی تان توجه بیشتری کنید.اگر اخیراً در موضوعی زیاده روی کرده اید شاید اکنون تصمیم بگیرید آن را کنترل کنید یا شاید وقت بیشتری برای کار قرار دهید تا نشان دهید که تا چه اندازه از خودتان مایه می گذارید و متعهد هستید. یک دعوت اجتماعی برای این که کاری غیرمعمول انجام دهید علاقه شما را بر می انگیزد .

متولد آذر : ممکن است شما وسوسه شوید که از یک درگیری شدید با یک دوست یا شریک صرف نظر کنید فقط به خاطر اینکه به طور ذاتی می دانید که تعاملات اخیر شما به مسیر درستی منتهی نمی شود. اما به این معنی نیست که روابط شما ناپایدار است؛ آن به این اشاره می کند که در خارج از حد و حدود خود رفتار می کنید. اما باید راهی پیدا کنید تا ناراحتی های اخیر شما را حل کرده و باعث شود شما سرکار خود برگردید.

متولد دی
: امروز داشتن یک وضعیت و حالت متعادل روش خوبی است که بتوانید از پس یک شوک عاطفی برآیید، اما احتمالا فقط کارهای حتمی‌و ضروری خود را به بعد موکول می‌کنید. شما باید قادر باشید که تا آخر تعطیلات در برابر تغییرات بزرگ و متلاطم زندگی تان ایستادگی کنید اگر به یاد بیاورید که آرام بمانید. اما برای یک مدت طولانی مقاومت نکنید؛ زمانیکه نیروهای پویا و متغیر شروع به تغییر می‌کنند این وضعیت درست خواهد شد.

متولد بهمن : در حالیکه ماه در پنجمین خانه شما که مربوط به تفریح و بازی می‌شود قرار دارد، شما باید نقشه‌هایی را که در سر دارید تا چند روز آینده کنار بگذارید. طبیعتاً هنوز لازم است که به وظایف منظم روزانه‌تان توجه کنید، اما باید وقتی را نیز به تفریح و بازی کردن اختصاص بدهید. البته این مورد فقط مربوط به وظایف کاری شما نمی‌شود؛ بلکه شامل فعالیتهای ورزشی و اجتماعی نیز می‌شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که کاملاً انرژی تازه‌ای کسب کرده‌اید.

متولد اسفند
: الهام های اخیر گشایش های جدیدی بین شما و شریک زندگی تان پدید آورده است . دوباره توجه تان را به بیرون (مسایل بیرونی ) برگردانید. اگر کار شما هنری است پی می برید که فرصت های بازار کارتان از منبع شگفت انگیزی می آید. می توانید از استعدادها و حس ششمتان استفاده کنید. باید برای تصمیم گیری از این حس استفاده کنید.


پرشین فال

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: