کد خبر: ۶۹۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۸
تعداد بازدید: ۲۷۷
معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، این زمین لرزه یک مصدوم و خسارات مالی از قبیل شکستگی شیشه ها و خرابی برخی دیوارهای خشت و گلی برجای گذاشته است.
زمین لرزه شهداد یک مصدوم داشتبه گزارش خبرداغ به نقل از خبرآنلاین ، معاون عملیات سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر گفت: بر اساس ارزیابی های صورت گرفته، این زمین لرزه یک مصدوم و خسارات مالی از قبیل شکستگی شیشه ها و خرابی برخی دیوارهای خشت و گلی برجای گذاشته است.
 
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی جمعیت هلال احمر؛ شاهین فتحی با اعلام وقوع زلزله ۵ ریشتری ساعت ۱۲:۵۱ در عمق ۱۰ کیلومتری زمین حوالی شهداد در استان کرمان، گفت: با مرکز EOC هلال احمر استان کرمان ارتباط برقرار و ٤ تیم ارزیاب در مناطق نهبندان، سیرچ، شهداد و کرمان برای برآورد خسارات احتمالی به منطقه اعزام و مستقر شده است.

وی افزود: بر اساس برآورد و ارزیابی تیم های ارزیاب، این زلزله در پوزه کوه؛ نزدیکترین روستا به محل حادثه و در ٥ کیلومتری از محل حادثه با ٤ خانوار، یک مصدوم و خسارت مالی از قبیل شکستگی شیشه ها و خرابی برخی دیوارهای خشت و گلی برجای گذاشته است.

فتحی اضافه کرد: در این حادثه سر یک پیرزن دچار شکستگی شده که به بیمارستان شهداد منتقل شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نظر شما
در زمینه ی انشار نظرات مخاطبان رعایت چند نکته ضروری است
لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید خبر داغ مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است خبر داغ از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب, توهین یا بی احترامی به اشخاص ,قومیت ها, عقاید دیگران, موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه های دین مبین اسلام باشد معذور است. نظرات پس از تایید مدیر بخش مربوطه منتشر میشود.
نام:
ایمیل:
* نظر: